zit dr ook een lader bij?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laatste item dat ik in de verrassings-box heb gegooid..
Ik zeg niet welk model, en ik zou het fijn vinden als de
mensen die het wél weten het voor zich zouden houden.![]()
[ afbeelding ]
Is alleen even gebruikt om te zien of het goed werkt. (alleen getest dus)
Die heb ik niet* liggen, maar die ladertjes kosten iets van ¤3.50 ofzo op de marktquote:
Afhaken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:01 schreef rene90 het volgende:
Doe eens gek want sta op het punt om af te haken:p
Ik doe er nú iets in om hetgeen wat vrouwen met auto's moeilijk vinden, een stukje makkelijker te maken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:16 schreef rene90 het volgende:
Me zus wel:) en is op zoek naar een FM transmitter haha anders wordt het hong kong bij uhm DX:)
Sneak peekquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef rene90 het volgende:
ik hou het in de gaten opa:D allemaal erg verleidelijk, vooral dat van 899 euro haha:)
ik moet de eerste draadloze telefoonset nog tegenkomen die 899 euro wasquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef rene90 het volgende:
zit daar wel een oplader bij haha?
ach als het een draadloze telefoonset is met 2 telefoons is het ideaal, die van ons storen hier haha:D
Hier zit wel een oplader bijquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef rene90 het volgende:
zit daar wel een oplader bij haha?
ach als het een draadloze telefoonset is met 2 telefoons is het ideaal, die van ons storen hier haha:D
Minder denken meer bieden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Vraag me érg af wat het kan zijn dat E 899,- heeft gekost, en jou nu dusdanig weinig waard is dat je het zo makkelijk wegdoet... Dat plaatje hint naar iets van een uber-de-luxe telefoon, als het dat is zou ik het echt absurd vinden... Dat geef je toch niet gewoon weg?? :-S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |