klopt. ik vind het ook best langquote:Op maandag 12 mei 2008 14:55 schreef rene90 het volgende:
ik ga er nog wel weer overheen, alleen het duurt nog 2 weken dus zie het tegen die tijd wel weer, haha mag best al komende zaterdag eindigen vind ik.
Ik woon in het pittoreske elite-dorpje Twelloquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:35 schreef mellowpimp het volgende:
woon je echt in bosnie? want dan kost verzenden wel meer dan normaal toch?
Je kunt er muziek mee maken, maar ook afbeeldingen, gesprekken, dingen mee duidelijk maken,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef ZigoSOS het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat er inzit, maar ook weer geen zin om 35+ euro te betalen voor iets waarvan ik niet weet wat ik krijg
Genoteerd!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:27 schreef Zeurberus het volgende:
ah, alles naar een goed doel, zeer netjes.
40,-
Beviel die FM transmitter toch niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hup, iets leuks erin voor de autobezit(s)ters onder ons!
¤50 genoteerd!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:48 schreef mellowpimp het volgende:
was maar een geintje van dat uit de brand helpen, ( het bod is wel echt ) en jah of het overschat wordt.. ik heb er wel 50 euro voor over, van de hints die ik gelezen heb is het wel iets wat ik leuk vindt. en het gaat nog altijd naar een goed doel.
Hmm, zonder iets te verklappen kan ik gerust zeggen dat, alsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:46 schreef rene90 het volgende:
Opa_vertelt, wat is nu ongeveer de 2e hands waarde van de gehele box met alles wat werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |