quote:
op 11-04-1999 om 04:44 PM schreef Piccolo het volgende:
... ik ben namelijk zwaar tegen. Het is erg puberaal en illegaal, en dient geen enkel doel behalve misschien de verveling verdrijven en misschien 10 seconds of fame / hate door met je kop op tv te komen. Zelden heb ik zo'n slecht plan gehoord.
Helemaal mee eens. Stop met het schrijven over de bestorming. Of het is een opgeblazen grap of je bent gek als je wel mee doet.
(1800 man in het BB-huis en ze willen niets vernielen jaja)
Tazz
Er werd beweerd dat de reactie van de politie was: 'We gaan niet voor elk akkefietje uitrukken'. Doe gewoon je werk, en dit soort ontwikkelingen zijn geen typische voorbeelden van akkefietjes. Big Brother is een gigantisch fenomeen, dat extreme initiatieven uitlokt. Diverse voorbeelden zijn al op te noemen (Een uit de lucht vallende W.Frequin en b.v. die als commando geschminkte vent met tas met inhoud)
ps. Tijd voor neues bier dus "oant moarn"
Ikke heb geen tijd om de krant te lezen
Lukas
quote:
op 11-04-1999 om 06:03 PM schreef Ted het volgende:
Ik hoop dat als dit echt door gaat dat 'Random' wat extra honden inzet, dat zijn nml. geen lievertjes![]()
Ze zijn in ieder geval fanatieker dan de bewakers.
'Hallo? Ja, ik heb ze onder controle'.
BESTORMING HUIS BIG BROTHER BLIJKT GRAP
De geplande aanval op het Bog Brotherhuis in Almere is een uit de hand gelopen weddenschap van studenten. Dat zeggen de makers van de 'bestormingssite' op internet.
Volgens 'de Commissie', die verantwoordelijk is voor de webpagina, was de actie bedoeld om publiciteit te trekken. Nu dit is gelukt, zien de bedenkers af van een mogelijke bestorming op 18 november. "Het was een uit de hand gelopen geintje. We wensen Big Brother helemaal geen kwaad toe en bieden Veronica onze excuses aan voor het ongemak", aldus de Commissie.
Overigens is de 'bestormingssite' inmiddels verwijderd van internet. De makers van de site vermoeden dat Veronica hiervoor heeft gezorgd. (HOP)
quote:
op 11-05-1999 om 10:37 AM schreef Twinny Sister het volgende:
Net gelezen in de Universiteitskrant van Groningen, van 5 november:BESTORMING HUIS BIG BROTHER BLIJKT GRAP
...
Ik denk dat er 18 november toch wel een aantal studenten(verenigingen) afreizen naar Almere (die misschien hopen dat het geen grap is (ze kunnen ook zeggen dat het een grap is om V. te misleiden)) en daar eventueel spontaan (voor zover mogelijk) een aktie wordt uitgevoerd.
Tazz
quote:
op 11-05-1999 om 11:52 AM schreef Inimini het volgende:
Waarom bestormen wij, BB fans, niet een studentenhuis. Het koekje van eigen deeg gebeuren.
es kijken of dat ook een beetje publiciteit teweeg brengt.
Als alle Fok!kers meedoen hebben zo'n 1500 man....
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 November 1999).]
quote:Da's op zich nog niet eens zo'n slecht idee. Het is in ieder geval orgineler dan tig Willibrords in spee.
Waarom bestormen wij, BB fans, niet een studentenhuis. Het koekje van eigen deeg gebeuren.
Kinderen verzin een nieuw spelletje en grow up!
quote:Da's op zich nog niet eens zo'n slecht idee. Het is in ieder geval orgineler dan tig Willibrords in spee.
Kinderen verzin een nieuw spelletje en grow up!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |