quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:35 schreef Karammel het volgende:Ik zie het al helemaal voor me...
Een korte broek waar lange witte spillebenen onderuit komen. De broek natuurlijk wel tot onder de oksels opgetrokken. Daarboven kan dan prima een trui. Die gadget armen mogen natuurlijk niet gezien worden. Vergeet dan niet de trui ook in de broek te doen. Iedereen zal onder de indruk zijn van je Ralph Lauren trui.
Je zou natuurlijk ook voor het gemak en comfort kunnen kiezen.
Doe aan waar je je prettig in voelt en wat lekker zit. Als je je echt zo onzeker en kut voelt in een t-shirt moet je maar die trui aandoen.
Wauw jij weet het wel erg op te blazen.
Fok! is overigens wel van de voorbarige conclusies ik noem enkel het merk omdat waarschijnlijk sommige mensen er bekend mee zijn.
Ik heb van de winter 2 truien gekocht van ralph lauren erg dunne wol en eigenlijk een beetje te koud zonder t-shirt eronder.
Qua warmte zou het nu goed kunnen en omdat je in reclame folders van de wat duurdere modehuizen ermee word doodgegooid van de combi trui met korte broek. (Niet de zeeman of de c&a dus de helft van de lezers ben ik al kwijt)
Vandaar.
Overigens staat het merkje er niet eens op dus het ''verkapt kijk mij nou ralph lauren trui hebben '' is gelul.
Ik had al zo iets verwacht maar jezus wat is dit voorspelbaar.
Dit gaat inderdaad een over
mode en dat hoort hier best te kunnen.
edit:Overigens bedankt voor de wel serieuze reacties het is idd zoals gezegd een cashmere trui en qua dikte kan het imo wel.