abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4172796
*ex-stormlooptopic*
pi_4172862
quote:
Op maandag 13 mei 2002 15:49 schreef Cazman het volgende:

[..]

Ach schijt aan hebben. TripleM die hier ook op de forum komt is een collega van mij. Maar hij is dan ook de enige op het werk die het weet. De andere hoeven het voor mij niet te weten. Maar ja je bent niet de enigste. De meeste van m'n maten weten dat ik homo ben maar m'n ouders en familie niet

Ze zijn de enige (op een stagair en tevens klasgenoot van me na) die het nog nie weten van me. Verder weet iedereen het. Heel het dorp zal het wel weten omdat ik met de 2 bekendste homo's van ons dorpie omga, maar blijf het toch beetje eng vinden om er zo voor uit te komen bij 'vreemden'. Doe ik liever wat subtieler.
Huh!?
  maandag 13 mei 2002 @ 16:00:58 #253
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_4172876
Plus dat je er ook niet uitziet als de bouwvakker uit het buurtcafé, Vlarp. .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_4172905
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ze zijn de enige (op een stagair en tevens klasgenoot van me na) die het nog nie weten van me. Verder weet iedereen het. Heel het dorp zal het wel weten omdat ik met de 2 bekendste homo's van ons dorpie omga, maar blijf het toch beetje eng vinden om er zo voor uit te komen bij 'vreemden'. Doe ik liever wat subtieler.

Ik probeer het subtiel te doen bij m'n ouders. ik heb alleen nog niet de durf gehad om het te vertellen. En ja ons dorp is een gelovig dorp dus ik weet m'n god niet wie er homo is en wel
  maandag 13 mei 2002 @ 16:03:32 #255
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_4172922
jesus celebrate ken je dat vna de ochtend reclema he he .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_4172925
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:02 schreef Cazman het volgende:

[..]

Ik probeer het subtiel te doen bij m'n ouders. ik heb alleen nog niet de durf gehad om het te vertellen. En ja ons dorp is een gelovig dorp dus ik weet m'n god niet wie er homo is en wel

Och, heb ook een gelovig dorp.. lig er nie wakker van hoor En me ouders hebben onwijs relaxt gereageerd.. nah, iedereen wel eigenlijk.
Huh!?
pi_4172959
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Och, heb ook een gelovig dorp.. lig er nie wakker van hoor En me ouders hebben onwijs relaxt gereageerd.. nah, iedereen wel eigenlijk.

Ja m'n maten ook. En mijn ouders ook als ik het vertel denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')