abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215064
Op de officiele BB-site staat dit:

"Anouk woont nog geen twee dagen in het BB-huis in Almere of de roddelpers beweert al, dat zij niet echt is. Zelfs op de alternatieve BB-site van Veronica wordt beweerd, dat deze blonde studente gecast is door ‘Moeder Anne Casting’.

De waarheid? Niet helemaal, Anouk kent de directrice van het castingbureau, omdat ze daar wel eens oppast. Haar kandidaatstelling voor het Huis in Almere staat daar helemaal los van. Toen Anouk aan het publiek werd voorgesteld als mogelijke bewoner, besloot ‘Moeder Anne’ haar zaken te behartigen. Het kip- en ei principe, alleen is hier duidelijk Big Brother als eerste in de picture en is ‘Moeder Anne’ daar later bij gekomen."

Yeah right!!

donderdag 4 november 1999 @ 17:25:00 #2
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_215065
Welke zaken je zoal wel niet behartigd moet hebben als je het BB-huis in gaat....
pi_215066
Ook al zou het wel waar zijn: wat maakt het allemaal uit? Ik zou het helemaal niet erg vinden als het wel waar zou zijn.
Bij Mona kon je bv duidelijk zien dat die niet gecast was, maar dat maakte het "kijkplezier" er echt niet groter op.
http://www.bigbrother.webprovider.com
  donderdag 4 november 1999 @ 17:34:00 #4
716 bary
2 B or not 2 B
pi_215067
QUOTE:
*Zelfs op de alternatieve BB-site VAN *Veronica wordt beweerd, dat deze blonde *studente gecast is door ‘Moeder Anne *Casting’.

Hoe ZO?? VAN V.???!!??

pi_215068
Waarschijnlijk wordt hier het verschil bedoelt tussen www.Veronica.nl en www.big-brother.nl
10.000, now or never

pi_215069
Lekker belangrijk of ze "gecast"is, het oog wil ook wat, meer dan die wat die andere nieuwe "aanwinst" ons biedt, ja.
praat als je iets te melden hebt, meld je niet alleen om te praten
pi_215070
SLECHTS DE OERHOER KENT DE WAARHEID....

(In 3D, waar verkrijgbaar)

Zowel Anouk als Steriel waren werkzaam voor Bordeel Big Mother. Gezien de inkomsten van hun beide nog niet 1/3 bekleedde van de totale onkosten die zij maakte (Zoals Saté, broodjes kroket, etc.) zijn zij hieruit gestemt. Als 2e optie kozen zij voor de rip-off Big Brother, alwaar standup comedian coke-snuivende psuedo-pimp Rolf ze met open armen verwelcummde.

Grtz,

Meerhoerman en Puck.
(En Doodenrij, waar available.)
http://bigmother.tsx.org

De Waarheid, aldus Marco.

pi_215071
Niet alleen Anoek, alle BB bewoners zijn gecast, echter niet via een casting bureau.
Afgelopen zomer zijn door Hummie en consorten de rollen bedacht voor het BB huis, en later ingevuld uit het reservoir van die 3000 of zo die zich hadden opgegeven voor BB. Een aantal van de BB bewoners hadden zich niet zelf opgegeven maar zijn actief gevraagd. Volgens mij heeft Bart dit zelf ooit medegedeeld (week 1 of 2).
Duidelijk is dat Anouk de rol van Sabine heeft over genomen (Blond, jong, etc.), terwijl Cyrriel de oorspronkelijke rol van Bianca heeft gekregen (exotisch uitgaanstype met wat meer ervaring).
Alleen jammer voor BB dat niet iedereen zich aan zijn/haar rol houdt.
pi_215072
De panorama gelezen wich ?
I was an atheist until I realized I was God
pi_215073
Anouk lijkt wel wat op Emily vinden jullie ook niet. Verder ken ik nog wel een interessant persoon die vast wel in dat huis wil zal ik die dan ook maar omgekeerd gaan nomineren bij V.
En wat vinden jullie van het feit dat de bewoners nu denken dat het publiek deze 2 meiden heeft uitgekozen, die stelling is toch ook niet helemaal juist.
Luan
pi_215074
quote:
op 11-04-1999 om 08:34 PM schreef kastanova het volgende:
De panorama gelezen wich ?

In geen jaren!
(signature niet persoonlijk opvatten kastanova)

pi_215075
Laat ik je dan even een tip geven !
In de panorama van deze week staan enkele nieuwe feitjes over de bewoners !
pi_215076
  donderdag 4 november 1999 @ 21:18:00 #14
438 Carv
The one and only!!
pi_215077
quote:
op 11-04-1999 om 08:42 PM schreef luan het volgende:
Anouk lijkt wel wat op Emily vinden jullie ook niet.

Misschien is ze dan wel wat voor Willem Alexander

Bye bye,
Carv
  Redactie Frontpage donderdag 4 november 1999 @ 22:23:00 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_215078
quote:
op 11-04-1999 om 09:06 PM schreef kastanova het volgende:

Kastanova, doe ons een lol en laat ons drie piek in de zak houden (om bier te kopen ofzo) en vertel ons de nieuwtjes

pi_215079
Anouk heef ook een zogenaamde 'fan-page', maar die is toch echt te proffesioneel opgezet. Lijkt me dat hier wat Marketing achter schuil gaat, krijgen die makers een paar % van de 250K? Dit is niet bepaald 'back to basic' meer (in hoeverre dat al was)
zogenaamde fansite (van VOO?):http://anouk.bigbrother.nu/
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')