quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hier de website van deze band: http://www.sexualmadness.de/
De eerste optie zijn dus de Scissor sisters ..quote:Live Request:
1. Damien Rice - 9 Crimes (live bij 3FM)
2. Stereophonic - Maybe Tomorrow (Lowlands 2003)
3. Outkast - Miss Jackson (Pinkpop 2001)
Vorige week deed de sound file van Radiohead het heel slecht, maar toch werd ie gedraaid.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, de soundfile van die damien rice doet het niet meer
Zou de versie misschien zijn overschreven door de > Michiel Veenstra uitvoering van 9 crimes <quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, de soundfile van die damien rice doet het niet meer
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou de versie misschien zijn overschreven door de > Michiel Veenstra uitvoering van 9 crimes<![]()
Is het zo stil in het KX-topic dat je het hier maar moet melden?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:19 schreef TheZapster het volgende:
Nieuwe Zutons freakandel speciaal op kxradio
Zeik niet zo, vaak heeft 3fm dezelfde freakandel speciaal.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is het zo stil in het KX-topic dat je het hier maar moet melden?
Of zijn wij gewoon veel te gezellig?
Nog iets bijzonders op het programma vannacht?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef jmac het volgende:
tvp'tje
Doe volgende keer aub niet die korte broek aanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hoi schoonheden,
hou voortaan graag even je mond met die denigrerende opmerkingen. Dat je misschien liever zelf graag bankgast had willen wezen betekent niet dat je moet denken dat je zomaar mij of mijn vriendin kan af lopen kankeren.
En verder was het dikke lol
Damn, wat een platenquote:Mark Ronson - Stop Me
The Hoosiers - Worried About Ray
Kylie - In My World
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Mja, da's helaas vaak het geval op FOK!. Zodra ze denken te weten dat mensen het toch niet lezen gaat het hele riool aan opmerkingen open.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:23 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hoi schoonheden,
hou voortaan graag even je mond met die denigrerende opmerkingen. Dat je misschien liever zelf graag bankgast had willen wezen betekent niet dat je moet denken dat je zomaar mij of mijn vriendin kan af lopen kankeren.
En verder was het dikke lol
Ik kwam rechtstreeks van het strandquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe volgende keer aub niet die korte broek aan
Ik reageer ook op lelijke bankgastes die daar zitten en mocht ik daar ooit komen , wat ik betwijfel, verwacht ik net zo goed afkeurende reactiesquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, da's helaas vaak het geval op FOK!. Zodra ze denken te weten dat mensen het toch niet lezen gaat het hele riool aan opmerkingen open.
Ik vraag me stiekem alleen wel af hoe je daar als eerste mannelijke bankgast bent binnengekomen...?
Heb je geen baan ofzo, als ik dan toch in een zeik bui zitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:37 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik kwam rechtstreeks van het strand
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je geen baan ofzo, als ik dan toch in een zeik bui zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |