dan ga ik verder geen moeite doen,en zie wel of hij me terugbeltquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij belt nav de mailtjes die hij krijgt. Hij gaat straks BigBreg bellen .
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan ga ik verder geen moeite doen,en zie wel of hij me terugbelt![]()
ben ook nog aan het werk namelijk....maargoed als hij belt dan kan ik hem altijd nog te woord staan.
mijn werk kan je doen met 1 vinger in je neus!
Post dan niet zo cryptisch!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je haalt mijn opmerking wel een beetje uit zijn context nu he![]()
Degene die ik vooral in gedachten had bij het schrijven, snapt mij zeer zeker prima.
weer een paar nummers,wat mensen terugbellen,en dan gaat de telefoon weer openquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
en 9 op je toetsenbord.![]()
Ik ga het niet meer geloven, alweer muziek
En toch vond beller NL een goede sitequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Beller wil weten waarom hij op Nowlive een ban heeft gehad; hij had alleen maar een plaatje aangevraagd ofzo en gezegd had sms voor Brian. Sly weet het niet.
Tja. Sly bood niet eens aan het uit te zoeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En toch vond beller NL een goede site
ene bigbreg van vol. een brian en amanda fan die met haar bek vol tanden kwam te staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
Nou nou de beruchte BB meer dan gegiegel komt er niet uit.
Amanda is dom en dat is zijn (neutrale) meningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |