'Sandwich' is 8 letters, helaas...quote:Op zondag 18 mei 2008 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, eens kijken:
Ander woord voor zon + iets christelijks = totale woord is iets wat van 2 kanten komt.
Stereo?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, eens kijken:
Ander woord voor zon + iets christelijks = totale woord is iets wat van 2 kanten komt.
Helemaal goed! Misschien wat gezocht, maar STER + EO = STEREO.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
Stereo?
Yep !!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:57 schreef Cynix ® het volgende:
Urgent?
Het eindigt met een emmer inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef bixister het volgende:
zo, wordt hier nog een beetje gecryptoot?ik was bijna een maand(!) offline, vandaar mijn afwezigheid. maar de tijd wel nuttig besteed, o.a. met oplossen van volkskrant crypto's. ik heb m'n hersens weer aardig getraind: die van afgelopen zaterdag had ik binnen een uur helemaal ingevuld!
![]()
genoeg opgeschept. zeker daar ik helaas niet meteen als bewijs die van spiekerjozef meteen even op kan lossen.keine ahnung! begint 't met 'deca', jozef? of iets met een emmer, misschien?
moet goed zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:49 schreef bixister het volgende:
afvalemmer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |