abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:54:24 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58576099
vervolg op: Het grote kleine babietjes topic deel 142

Babietjes
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Anna Sophie, dochter van rodesappigeaardbei
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
1 mei 2008: Gabi, dochter van tinny

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 15-05-2008 20:23:59 ]
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:01:21 #2
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58576266
Ben je al druk bezig met de verjaardagsvoorbereidingen voor de flensjes K_P? Of geef je geen feestje?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:10:59 #3
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58576455
Roosvicee pakjes? Hmmmm.. daar ga ik es naar op zoek. Ik geef 'm eigenlijk altijd gewoon water of diksap; zou gewoon puur natuur appelsap al kunnen?

Overigens hier geen handleiding voor oma/opa of andere oppas.. ik geloof dat wij een beetje erg makkelijk zijn ik ga er gewoon vanuit dat zij zelf ook wel weten wat kan en wat niet (nu moet ik zeggen dat Ethan verder ook niet echt een gebruiksaanwijzing nodig heeft; hij heeft tot nu toe geen bijzondere allergieën of wat dan ook)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58576700
Nieuw topic .

Die kleine krentenbol hier ziet er niet uit. Maar ze houdt zich goed, klein bikkeltje! Volgens mij heeft ze het druk gehad op het KDV vandaag, want ze ligt al sinds half 2 te slapen. Kan mama mooi even bijlezen en de was doen enzo.
Fake it till you make it...
pi_58576923
Jelly, ik geloof dat appelsap laxerend werkt. Dus een heel pakje lijkt me nogal veel. Roosvicee klinkt al beter.

Arme krentenbol.. Heeft ze nog veel last van jeuk enzo?

Hier ook een kleine slaapkop. Ligt vanaf 1 uur in bed. Eigenlijk had ik hem een uurtje geleden al verwacht, maar nee hoor. We lijken ergens tussen de 2 en 3 slaapjes te hangen. Soms lukt het met 2, maar ook vaak genoeg dat hij nog een slaapje voor het avondeten nodig heeft.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:58:19 #6
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58577454
ik mix voor Linde als we weggaan wel eens een pakje appelsap met een flesje water. Dan is het ook een soort diksap
  vrijdag 9 mei 2008 @ 17:05:19 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58578766
Mocht ze wel gewoon naar het kdv Nijna?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:15:20 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_58579886
Hier voor sommige mensen wel een handleiding en voor sommige niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:26:04 #9
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58580048
Mag ik even pronken met mijn stoere meid:
Vandaag de 2e prikjes, alleen even huilen bij de prik zelf, en daarna niets meer. Net even temperatuur opgenomen 37,5. Ze heeft dus helemaal nergens last van... (Kan nog komen, maar vorige keer was ze 's middags al ziekjes)

Ik heb vandaag even gebeld met het CB, vanwege de warmte drinkt Jen nu elk uur. Ik ben echt kapot! Ik mag dus water geven, maar dat hoeft ze echt niet. Kokhalzen doet ze.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58580697
Deepfreeze, ze lijkt er weinig last van te hebben. Alleen 's nachts slaapt ze onrustiger. Ik hoor haar vaker kreunen/piepen eventjes dan anders. Ik denk dat dat dan toch iets van jeuk of ongemakkelijk voelen is. Maar ze lacht net als anders, bikkeltje .

BE, ja ze mocht gewoon komen. Tenzij ze koorts had of er echt hangerig van was. Dat was beide niet het geval. Ze had gisterochtend geen koorts, toen ik haar tussen de middag ophaalde wat verhoging. Maar verder is ze gelukkig goed te pas . Het is toch al besmettelijk voordat je het kan zien, dus thuishouden is dan toch al te laat.
Overigens is het dan op mijn werk wel weer zo dat ze thuis moeten blijven tot de blaasjes zijn ingedroogd. Slaat eigenlijk nergens op, omdat het dus al eerder besmettelijk is, maar goed.

Ticootje, wat een bikkeltje! Heb je koud water gegeven? Want hier werkt het als het drinken net wat warmer is (net als de melk). Ik doe wat koud water en dan doe ik er een beetje heet water uit de waterkoker bij. Op die manier heeft ze nu "al" 2 keer wat anders dan melk gedronken en ook nog uit de tuitbeker, ineens had ze het in de gaten.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:37:48 #11
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_58582274
Nijna, fijn dat er niet zoveel last van heeft. Hopelijk blijft het ook bij deze keer..

Ticootje, fijn dat ze geen last van de prikjes lijkt te hebben. Hopelijk gaan alle anderen dan ook zo makkelijk.
Chris wilde ook geen water drinken, nog steeds niet trouwens. Is ook een raar goedje, geen smaak maar wel mondvulling. Misschien kun je wat melk heel sterk verdunnen? Dat er toch een beetje een smaakje aan zit.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 20:51:33 #12
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58582475
Wat gaan jullie snel! Hier even een berichtje uit Parijs: wij vermaken ons prima!
Om half twaalf waren we in het hotel en het viel me alleszins mee om met TomTom door parijs te crossen. Anna vond de reis ook goed en heeft zich eigenlijk prima vermaakt. Het hotel is ook helemaal mooi, Anna heeft een goed bedje gekregen - met een knuffeltje van het hotel!

Vandaag hebben we lekker gewinkeld, het was vreselijk warm, dus Anna heeft in haar rokje en topje gezeten. Bij GAP en Zara leuke dingen gekocht. Morgen gaan we nog wat wandelen om ook nog wat toeristisch gebeuren te zien (alhoewel dat geen noodzaak is hoor).

Ik heb Anna d'r bedritueeltje ook gewoon kunnen doen. Ze is lekker in bad geweest, slaapzak aan, flesje gegeven, liedje gezongen en hup d'r bed in. Ze is gelijk gaan slapen. En ik had mijn laptop maar meegenomen om ook nog wat te doen te hebben zo 's avonds.

En als een ware rocker heeft Anna gelijk de hotelkamer onder handen genomen :
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:13:20 #13
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58582877
Haha, Devin laat water ook gelijk zijn mondje weer uitlopen. Een beetje zo:
Toch maar eens wat warmer water proberen dan.
Diksap drinkt hij gelukkig wel en hij mag de restjes thee uit oma's kopje ook graag opslurpen, hij gaat dan altijd met zijn ondertandjes tikken op de rand, tiktiktiktik!

Ticootje, Devin drinkt overdag niet heel veel meer dan normaal nu met die hitte maar hij haalt dat 's avonds en 's nachts weer bij me in.
Als pasgeborene heeft hij nooit echt geclusterd maar nu ligt hij 's avonds zowat elk uur aan de borst .('s nachts gelukkig minder vaak) Een flesje weigert hij dan meestal. Nou ja, het is wel gezellig hoor! Heb alleen de afgelopen week verdomd weinig slaap gehad
Kan het misschien zijn dat Jennifer toch niet helemaal lekker is vanwege de prikjes en troost zoekt aan de borst bij je?

Nijna, fijn dat Mirte het goede voorbeeld geeft en er tot nu toe goed doorheen komt!
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:14:38 #14
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58582908
Anna, kleine sloper
.... met gevoel voor drama....
pi_58583328
Anna, onderzoekertje! Slaap lekker in dat mooie bedje met knuffeltje.

Mirte trapt trouwens wel in verdunde melk. Vanmiddag toen ze niet wilde slapen heb ik 90cc met 1 schepje gegeven, dat drinkt ze zo weg. Diksap met veeeeel water lukt dus uit de tuit vanmiddag, maar dat was nog geen 40cc. Ze had dus zo tegen half 6 die 90cc op. Heeft ze rond 7 uur de fles gehad, waar ze zo'n 30cc van heeft laten staan, niet raar natuurlijk na die plens water om half 6 . Hopelijk mogen we wel slapen tot een uur of 7. Ik ga er zo maar lekker in zelf, ben behoorlijk aan de lat. Morgen hopelijk wat uitgeruster.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:48:54 #16
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58584923
Kerstjes, het is niet van de prikjes, ze doet het nu al 3 dagen. Ik ben echt op. Ik heb haar vandaag fruitdrink gegeven. Ze trok hetzelfde gezicht als bij water, maar accepteerde het na een paar keer proberen toch.
Zo hebben mijn borsten nu al 2 uur rust...pffff.

Jen heeft nog steeds geen koorts, de temp is zelfs gezakt. Ze heeft er heel weinig van.

Morgen wordt het weer zo warm. Vandaag is Jen ook al bijna niet buiten geweest, in de tuin is het boven de 30 graden. Ik blijf met haar op de slaapkamer, die is het meest koel.

Memmel, is het daar ook zo warm? Wat heeft Anna een mooi bedje zeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58585327
Gwen clustert eigenlijk ook nooit, en drinkt ook niet echt veel overdag. Ze had vandaag op het kdv maar 230cc op volgens mij, deels uit fles en deels van de lepel. Thuis komt ze eigenlijk ook niet vaker dan normaal.

Ze is gisteren op de paracetamol lekker in slaap gevallen en is gelukkig niet meer onrustig geweest, ze is weer helemaal haarzelf. Wel heeft ze nog vlekjes maar daar lijkt ze geen last van te hebben. Er heerst vanalles op het moment volgens mij, ook waterpokken de buurvrouw dacht al dat het dat kon zijn. Zolang ze er geen last van heeft vind ik het prima.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 00:10:14 #18
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58586853
Beterschap Mirte!
Saartje
pi_58589890
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef Stiemie het volgende:
Ben je al druk bezig met de verjaardagsvoorbereidingen voor de flensjes K_P? Of geef je geen feestje?
Vandaag de boodschappen enzo in huis halen. Morgen tussen 11.00 en 15.00 komt de visite, denk zo'n 15 mensen. Ze komen gezellig lunchen, taart eten, koffie en Rose drinken! Heb er veel zin in

Maandagochtend (de echt verjaardag) gaan we met familie ontbijten en de rest vd dag zijn we heerlijk met z'n viertjes

Gister trouwens voor het eerst gefietst,ohhhhhhh wat is dat leuk! Ik zit te wachten op mijn bakfiets, maar ik kon even een fiets lenen. Ik met Pien en Floor met dat vriendinnetje op de fiets, wat een LOL ! Hopelijk komt de bakfiets komende week !

Ben gewoon al 1 jaar mama van mijn kleine flensjes
En al voor de 2e keer moederdag
pi_58590000
En Memmel....SHOPSE !!! Have fun !!!
pi_58590061
Memmel veel plezier nog in Parijs! parijs is leuheuk!!

KP jeumig wat gaat dat hard zo'n jaar maak er een leuke dag van morgen en overmorgen

Ik wil vanmiddag het zwembadje in de tuin zetten zodat Jet een beetje kan poedelen Kan wel toch?
En vanaf wanneer mogen ze onder een dekbedhoesje slapen? Ze ligt nu alleen onder een lakentje,maar die blijven niet goed zitten zonder deken ....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58590077
Denk dat Jet dat heerlijk vind ! Is een slaapzakje niet voldoende ? Of heeft ze een "koud" kamertje ? En alleen de hoes lijkt mij geen probleem, das toch een soort laken....
  zaterdag 10 mei 2008 @ 08:53:39 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58590083
Sasha had gisterenmiddag en avond toch weer 38,5 dus we hebben hem 's avonds maar een paracetamolletje gegeven en 's nachts nog eentje. Hij ligt nu heerlijk te gillen en te kletsen hier op bed.

Hij mocht van de cb arts in fles minder maar ik heb hem er gisteren toch maar lekker 5 gegeven. Met die koorts en de warmte kan hij me niet genoeg vocht binnen krijgen.

Hoes alleen lijkt mij ook geen probleem idd, zolang het dekbedje er niet in zit...
Sasha heeft vannacht alleen een romper met lange mouwen en zijn slaapzak aangehad.
Maar als ze ingestopt wil worden dan is dat lastiger. Kan je het lakentje niet overdwars doen, dan zijn ze flink wat langer.
pi_58590259
Nou ik stop haar in in de hoop dat ze niet gaat zitten ...... maarja dat doet ze toch wel met als gevolg dat ze soms zittend slaapt in haar bedje
Heeft iemand daar nog tips voor?? Hoe kan ik er voor zorgen dat ze niet gaat zitten??
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58590276
Memmel, ik vind het echt stoer dat je zo met anna op vakantie gaat! En zo te zien heeft anna het wel naar haar zin.

Beaker, Chris heeft dinsdag en woensdag ook al buiten gezwommen (nou ja, op zijn buik in een laag water). UIt de wind, lauw-warm water erin, in de schaduw. En dat ging goed. Vandaag vast wel weer..

En inderdaad het lakentje overdwars. Dan blijft het beter zitten. Nog niet helemaal bestand tegen onze woeler, maar wel beter dan gewoon recht.. Vannacht vond ik hem al woelend bijna op zijn buik in bed. Hij leek nog te slapen, maar was ook aan het huilen. Speen erin was de oplossing, maar dat 's nachts draaien is weer wat nieuws..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')