Na het lezen van de titel had ik al een idee van de reacties die gingen komen en jawel hoor: de gemeenschap heeft weer eens van zich laten horen.quote:Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.
Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul, die zonder helm achter op een brommer zat.
Bewoners van de Sirtemastraat reageren geschokt op het gebeuren. "Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie. Het kón echt niet. De agenten waren compleet de controle over zichzelf kwijt en waren puur hun frustratie aan het afreageren'', zo citeert de krant bewoonster Dineke Waakop Reijers. Zij heeft een klacht ingediend over het harde optreden van de Haagse agenten.
De al eerder geciteerde politiewoordvoerster zegt dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden: "Het was een heel hectische en verwarrende situatie." Er is intern ook melding gemaakt van het toegepaste geweld. Een onderzoek loopt nog naar de vraag of het gerechtvaardigd was.
nee, dit is een direct gevolg van dagelijkse treiters die het werk van de politie onmogelijk maken. ik kan me de uitspatting van machteloosheid wel voorstellen en hoop dat die etterbakken er iets van geleerd hebben. van die 'slappe kaaspolitie'.quote:
Ik neem aan dat dit gewoon over het gedrag van de allochtone jeugd gaat?quote:Dit gedrag is niet meer van deze tijd
Wat hij zegt!quote:
En daar legt mevrouw precies de vinger op de zere plek! Wat een opmerkingsvermogen...quote:Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
liever een soort junta-achtige geblindeerde busjes met gebivakkeerde mannen er in, die rondrijden en hard optreden bij die strontvervelende groep marokkanen. ook bij zandvoort graag. scheelt een hoop gezeik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
Of zelfs rezzzpect.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:47 schreef TrustNo het volgende:
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten. Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
En dat is... zoalshetis!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
Zolang hun denken dat wet & regelgeving niet voor hun geldt, moet je ze ook op die manier aan gaan pakken om ervoor te zorgen dat zich niet verheven voelen boven de wet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten. Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
precies! ts is de weg even kwijt, geeft niet, kan ik me voorstellen bij al die links mensen die alles zielig vinden en eindigen zoals die belg in groeten uit de rimboe.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat is... zoalshetis!
Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zohard staan te juichen namelijk!
Precies!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat is... zoalshetis!
Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zohard staan te juichen namelijk!
Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
Lees jij je eigen posts!?!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.
Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.
Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |