abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:39:18 #1
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58574650
Haagse politie geeft allochtone jeugd pak slaag
quote:
Haagse politieagenten hebben een stel allochtone raddraaiers een pak slaag gegeven. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De jongeren werden in de Sirtemastraat in de Haagse wijk Kortenbos ''afgerost'', omdat ze de agenten het werken onmogelijk zouden hebben gemaakt.

Volgens een politiewoordvoerster betreft het jongelui van wie werd vermoed dat zij de aanhouding hadden belemmerd van een andere knul, die zonder helm achter op een brommer zat.

Bewoners van de Sirtemastraat reageren geschokt op het gebeuren. "Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie. Het kón echt niet. De agenten waren compleet de controle over zichzelf kwijt en waren puur hun frustratie aan het afreageren'', zo citeert de krant bewoonster Dineke Waakop Reijers. Zij heeft een klacht ingediend over het harde optreden van de Haagse agenten.

De al eerder geciteerde politiewoordvoerster zegt dat de agenten in actie kwamen, omdat ze zich in het nauw gedreven voelden: "Het was een heel hectische en verwarrende situatie." Er is intern ook melding gemaakt van het toegepaste geweld. Een onderzoek loopt nog naar de vraag of het gerechtvaardigd was.
Na het lezen van de titel had ik al een idee van de reacties die gingen komen en jawel hoor: de gemeenschap heeft weer eens van zich laten horen.

Even mijn mening over dit nieuwsitem. Ja, ik ben voor een hardere aanpak. Ja, ik denk dat politie best eens een tik met die stok mag uitdelen. Maar dit gaat me te ver. Een politie agent die volgens getuigen de controle over zichzelf verliest en er daarom maar flink op los gaat meppen vind ik niet kunnen. De politie had zich best mogen verdedigen, een klap mogen geven om verdere fysieke confrontatie te vermijden maar dit gaat daaraan voorbij. Daarbij ging het ook nog eens om een klein misdrijf. Bij 3-voudig moord was de situatie wel anders geweest.

Dan de reacties: zucht. Lees de reacties eens met een objectieve blik en je begrijpt ineens een stuk beter hoe de jodenhaat in Duitsland toentertijd ontstond. Nu wil ik dit niet meteen met elkaar vergelijken maar het was het eerste wat in mij opkwam. Zo agressief en vooral het fysieke geweld goedkeuren omdat het allochtonen zijn baart mij zorgen. Ben er helemaal mee eens dat we een allochtonen "probleem" hebben en dat hier iets aan gedaan moet worden maar dit gedrag is niet meer van deze tijd.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:43:52 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58574740
Hulde! Afrossen dat smerige tuig!
pi_58574768
hij had ipv zijn wapenstok gewoon pepperspray moeten gebruiken
pi_58574777
KEIHARD AANPAKKEN!!! !!!!
pi_58574799
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:49:41 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58574832
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
nee, dit is een direct gevolg van dagelijkse treiters die het werk van de politie onmogelijk maken. ik kan me de uitspatting van machteloosheid wel voorstellen en hoop dat die etterbakken er iets van geleerd hebben. van die 'slappe kaaspolitie'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58574862
Voordat dergelijke represailles worden uitgevoerd, moet er heel wat vooraf zijn gebeurd. En anders wat in dit linkse artikel wordt geschreven.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:52:34 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58574889
quote:
Dit gedrag is niet meer van deze tijd
Ik neem aan dat dit gewoon over het gedrag van de allochtone jeugd gaat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58574971
Afrossen dat teringtuig. Dat is het enige waar ze naar luisteren. Respect voor de politie moet terug bij die kutjongeren.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:56:48 #10
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58574982
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58574993
begrijpelijk, als je ziet hoe die jongeren zich gedragen....! je zou ze t liefst kapotschoppen..

maarrrr wel dom, want nu kunnen ze weer gaan janken dat ze slecht behandeld worden... en ben je verder van huis uiteindelijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58575024
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:01:01 #13
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58575061
Nou zeg, het is een kleine groep politieagenten die het voor de grote groep verpest hoor
zzz
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:01:37 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58575067
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Hulde! Afrossen dat smerige tuig!
Wat hij zegt!
quote:
Dit soort gedrag verwacht je niet van de Nederlandse politie.
En daar legt mevrouw precies de vinger op de zere plek! Wat een opmerkingsvermogen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:02:01 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575076
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Eigenlijk moeten ze gewoon met de ME overheen walsen. Keihard neerslaan met die lange knuppels
Ik zou erbij staan juichen
liever een soort junta-achtige geblindeerde busjes met gebivakkeerde mannen er in, die rondrijden en hard optreden bij die strontvervelende groep marokkanen. ook bij zandvoort graag. scheelt een hoop gezeik.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:02:17 #16
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575085
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten . Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_58575094
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:47 schreef TrustNo het volgende:
Ach misschien wilde ze alleen repspect..........
Of zelfs rezzzpect.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:03:18 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575100
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vrijdagmiddag en FOK! Had het kunnen weten . Lekker rammen jongens, het zijn maar allochtonen en daar gelden geen rechten voor!
nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:06:05 #19
116015 SicSicSics
pi_58575139
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee! het zijn pertinent niet zomaar allochtonen. jij gaat mij geen racisme of vreemdelingenhaat aanspreken als een groep niet op te voeden tuig de wapenstok voelt.
En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zo hard staan te juichen namelijk!

[ Bericht 17% gewijzigd door SicSicSics op 09-05-2008 14:07:03 (Toevoeging) ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58575182
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zolang hun denken dat wet & regelgeving niet voor hun geldt, moet je ze ook op die manier aan gaan pakken om ervoor te zorgen dat zich niet verheven voelen boven de wet.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:08:29 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575189
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Als het Nederlandse Voetbal-Tokkie-Hooligans waren geweest had ik net zo hard staan te juichen namelijk!
precies! ts is de weg even kwijt, geeft niet, kan ik me voorstellen bij al die links mensen die alles zielig vinden en eindigen zoals die belg in groeten uit de rimboe.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:10:30 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58575240
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat is... zoalshetis!

Toevoeging:
Precies!

het gaat niet om de afkomst ansich, maar om het gedrag. Dat de groep die zich zo gebraagt nou allochtoons is is het probleem van de politie niet. Hooligans krijgen toch ook de knuppel in de nek en traangas?

Nou, deze allochtonen dus ook en verrassing! De allochtonen die het niet doen, krijgen geen knuppel .

Best eerlijk toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:11:03 #23
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58575251
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.

Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:12:19 #24
116015 SicSicSics
pi_58575279
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Dus achterop zitten bij een brommer of "de politie belemmeren" met een arrestatie is meteen tuig? En wel in zo'n vorm dat ze afgerost mogen worden? Dus als jij volgende keer een grote mond hebt tegen de agent, die je een boete voor te snel rijden geeft, mag hij jou ook even afrossen want dan ben je tuig.

Luister ik begrijp best dat de situatie voor de agenten allerminst plezierig is geweest maar klap != afrossen
Lees jij je eigen posts!?!

En ja, je bent tuig als je de politie belemmerd, bij wat dan ook!

En ja, als je een grote bek hebt mag je (soms) best afgerost worden van mij! Als ik naar Wegmisbruikers kijk zie ik er ook regelmatig een paar die ik als agent zijnde een flinke deuk in hun voorhoofd zou willen bezorgen!
Fine, fuck you then!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:13:14 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58575291
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:11 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

ik denk niet dat je mijn reactie bij een verkeersovertreding ook maar in de verste verte kan vergelijken met het straattuig dat elke dag iets kuts doet, net zoals ik je vergelijking met joden in de op meer dan schandalig vind. denk ook niet dat die koppies voor de politie onbekend waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')