Die tetten van die griet op het eind maken het al de moeite waardquote:
Dat was met F1CE ook zo. Had ik op een gegeven moment Schumacher eruit gegooid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:33 schreef SoldMayor het volgende:
Maar hoe gaat dan dan?..
Stel je begint bij Sauber in je eerste seizoen. Je rijd een sterk seizoen en je kan daarna naar Mclaren..
Daar wordt je 2de rijder en dan???? Dan zou dus J.Button uit het seizoen zijn?![]()
Ofzo..
Jaa darom,quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:49 schreef Splobber het volgende:
[..]
Dat was met F1CE ook zo. Had ik op een gegeven moment Schumacher eruit gegooid.
dus dan race je gewoon onder de naam van een bekende rijder?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:33 schreef Roberto258 het volgende:
Las ik op de twitter van Steve Hood, heeft te maken met licenties.
Ik denk dat die dan gewoon wegvalt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:24 schreef mug89 het volgende:
[..]
dus dan race je gewoon onder de naam van een bekende rijder?
hmm.. maar als het met licenties te maken heeft, zou je zeggen dat ze dus geen rijders mogen laten wegvallen, en je dus met 3 autos gaat rijden inderdaad, of gewoon onder de naam van een rijder..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan gewoon wegvalt.
Vraag is dan alleen wie ze weg laten vallen bij de teams die bij hoog en bij laag beweren geen eerste en tweede rijder te hebben.
Bij Ferrari gaat Massa wegvallen, dat moge duidelijk zijn. Maar wie valt er bij Red Bull weg? Of bij McLaren? En bij Mercedes dan, laten ze daar Schumacher wegvallen omdat Nico meer punten heeft?
Of staan er dan gewoon 3 auto's op de grid van het team waar je heen gaat?
Lekker vaag weer
Ik neem aan dat het niet veel anders is dan bij F12009 en daar krijg je een opdracht mee en hangt het af of je dus eerste of tweede rijder bent aan de opdracht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan gewoon wegvalt.
Vraag is dan alleen wie ze weg laten vallen bij de teams die bij hoog en bij laag beweren geen eerste en tweede rijder te hebben.
Bij Ferrari gaat Massa wegvallen, dat moge duidelijk zijn. Maar wie valt er bij Red Bull weg? Of bij McLaren? En bij Mercedes dan, laten ze daar Schumacher wegvallen omdat Nico meer punten heeft?
Of staan er dan gewoon 3 auto's op de grid van het team waar je heen gaat?
Lekker vaag weer
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:10 schreef vosss het volgende:
Ik hoop dat ik als Massa kan spelen en als Smedley dan zegt tegen me via de radio dat Alonso sneller is en of ik dat begrepen heb dan doe ik net of ik hem voorbij laat en op het laatste moment ram ik dan die smerige kutspanjool zo de muur in!!!!
Je auto kan verbeteren, maar niet heel erg snel. Je kan ook tijdens een seizoen je al gaan richten op een volgend seizoen. Andere teams kunnen ook verbeteren en verslechteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
Bij EA F1 Manager wisselde de coreurs wel van positie..![]()
Ik zou graag naast hamilton willen rijden bv.. hopelijk kan dat gewoon allemaal..
En met je auto ontwikkelen hoe zit dat dan?
Je eigen auto wordt zeker steeds beter terwijl de andere op het zelfde niveau blijven?![]()
Zie het al voor me na 2 seizoenen kampioen te worden met HRT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |