Dan kon bij Grand Prix 2 of 3 al, waarom zou het hier niet in zitten dan?quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef mug89 het volgende:
Zou me ook wel vet lijken als je zelf je bandenkeus kan bepalen wanneer er bijv. regen is voorspelt.
of dat het begint met regen en dat jij dan kan beslissen of je overgaat op intermediates of op de normale droogweer band, om zo een gat te kunnen slaan, of juist de verkeerde keuze maakt. dat houdt t spannend en erg leuk
Omdat dat niet in F1 2005 en 2006 zat, tenminste, ik heb die optie nooit gezienquote:Op zondag 25 april 2010 18:49 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Dan kon bij Grand Prix 2 of 3 al, waarom zou het hier niet in zitten dan?
Die zat er ook niet. Gruwelijk irritant, wanneer je in je lap zit dat je wilt pitten, het keihard gaat regenen en je droogweerbanden krijgt.quote:Op maandag 26 april 2010 12:29 schreef mug89 het volgende:
[..]
Omdat dat niet in F1 2005 en 2006 zat, tenminste, ik heb die optie nooit gezien
Waarom nog steeds de auto's van 2009quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:07 schreef Roberto258 het volgende:
http://uk.xbox360.ign.com(...)3_weather_51210.html
Jaa darom,quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef vosss het volgende:
Omdat ze nog altijd beelden van de pre-alpha build laten zien.
Je zou toch verwachten dat ze inmiddels in een beta-fase zitten niet? Of in een gewone alpha fase, maar niet nog in een pre-alpha fase met de release over een paar maanden.
Vet dat je daar wasquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Afgelopen weekend zat ik in Barcelona naast de baan en sindsdien begint het NOG meer te kriebelen. Godskolere wat wil ik deze game graagVeel te lang geleden dat er een echt goede F1-game verscheen...
Mooi filmpje met érg veel infoquote:
In Formula One 2006 zat er een mini game in voor pit stopsquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef vosss het volgende:
En een pitstop die je dus niet, ik herhaal, NIET zelf kan maken.
Je rijdt gewoon op rails en mag alleen remmen en gas geven en dat argument van die knakker waarom ze dat gedaan hebben slaat natuurlijk nergens op.
Ik wil geen minigames, ik wil realisme!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In Formula One 2006 zat er een mini game in voor pit stops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ziet er vet uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe screens met de 2010 auto's
http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_id=9776&article_id=1129158#anchor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |