ooh god omdat GC het niet gemaakt heeft... vergeleken met nu zijn die games toch al suffer.quote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ik niet omdat:
[..]
Ik wil eerst weten wat de 'early adopters' er van vinden. Geoff Crammond heeft het niet gemaakt dus heb ik geen zekerheid of het realisme op dat niveau is.
Je moet een standaard stellen. Voor minder doet ik het niet. Alles wat niet enigsinds realistisch is qua F1 / race spellen, doet het voor mij niet.quote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
ooh god omdat GC het niet gemaakt heeft... vergeleken met nu zijn die games toch al suffer.
Geef het een kansheel die GP series waren zo tof vanwege de mods en dat is toch al niet meer zo met CM's F1 nu... dus jah het zal vast beperkter zijn
Ik denk dat ze daar op een console speelden, en dan met een controller. Tja dan is het al veel minder realistisch qua bewegingen.quote:Op maandag 6 september 2010 19:54 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
In dat filmpje zie je wel een paar keer dat de auto niet echt strak beweegt met sturen, dat is wel beetje jammer... Maargoed je weet natuurlijk niet op welke moeilijkheidsgraad dit is en of het met of zonder hulp is.
Ga hem sowieso kopen
bij bol.com maak je kans op een racecursus (waar je ook je racelicentie mee kunt halen)quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:31 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand of er ergens leuke pre-orders zijn met wat leuke extra's of goede deals met een stuurtje?
Een racelicentie stelt niets voor. Tenminste de laagste waar je mee begint niet, dat is gewoon een formaliteit. Papiertje kopen voor een appel en een ei en je bent good to go met een wedstrijd schakelkart.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef errrbek het volgende:
[..]
bij bol.com maak je kans op een racecursus (waar je ook je racelicentie mee kunt halen)
bij bartsmit.nl krijg je er een F1-horloge bij
iemand meer pre-order tips?
Ik zoek nog een hele leuke pre-order deal idd. Moet hem nog bestellenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:22 schreef errrbek het volgende:
[..]
bij bol.com maak je kans op een racecursus (waar je ook je racelicentie mee kunt halen)
bij bartsmit.nl krijg je er een F1-horloge bij
iemand meer pre-order tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |