WTF hoe wil je een beugel anders openen? kop d'r af slaan ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:31 schreef DJKoster het volgende:
Geen idee, in de supermarkt onder mij verkopen ze nog de oude![]()
En de andere honderden nieuwe beugels die ik in handen heb gehad moest ik op een andere manier openen
Ik anders ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:36 schreef Re het volgende:
ik schrok me net de pleuris...
Wijs- en middelvinger op de dop en dan met je duim (en evt. ringvinger) de beugel lostrekken (Grolsch logo ligt in de palm van je hand).quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:34 schreef Stienn het volgende:
[..]
WTF hoe wil je een beugel anders openen? kop d'r af slaan ofzo?
Moet? waarom dat? anders hoort de baas dat er weer bier gedronken wordt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wijs- en middelvinger op de dop en dan met je duim (en evt. ringvinger) de beugel lostrekken (Grolsch logo ligt in de palm van je hand).
Dan plopt ie vrijwel niet(zo moet ik het doen op mijn werk..)
Kiek us an! iemand die er verstand van heeft!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef DJKoster het volgende:
Nee, gehoorbeschadiging tegen gaan. (ik werk op het laboratorium van Grolsch)
Heerlijk is dat, helemaal in een spannende scene in een film! heb vaak genoeg gehad dat men omkeek...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja die nieuwe fles knalt de huiskamers door.
Binnenkort maar waar eens naar Cinestar (enschede) bij een film met een stukje stilte even ploppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |