Ik heb niet gezien, maar zo uit dit verhaal, kan je moeilijk verwachten dat de politie die huurders even het huis uit zet. Die man/vrouw moet het huur-contract maar laten ontbinden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:52 schreef Razor21 het volgende:
Daarna bellen we lekker de politie voor huisvredebreuk komen 2 politie wagens aanrijden, gevolg DE EIGENAAR word ge-sommeerd om per direct bij ZIJN EIGEN WONING te vertrekken.
Krom, maar dit is volgens mij de enige snelle manier, werkt ook met krakersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef gammapooka het volgende:
Als iemand een huis verhuurt gewoon een contract opstellen dat wanneer er niet tijdig betaald word dat verhuurder recht heeft om huurder er uit te zetten.
Ik zat me eigen ook dood te ergeren tijdens die uitzending.
Ik zou gewoon een knokploeg inhuren met allemaal gasten met bivakmutsen om zo'n oplichter even een lesje te leren
Dat is tegen de wet en die is leidend.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef gammapooka het volgende:
Als iemand een huis verhuurt gewoon een contract opstellen dat wanneer er niet tijdig betaald word dat verhuurder recht heeft om huurder er uit te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |