quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ICH HABE KOPFSCHMERZENRood staat toch vaak voor bloed(verbondenheid), blauw voor het water, en wit voor de zuiverheid ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een prachtige foto Dean![]()
Weten jullie trouwens waarom de pompebleden van de fryske vlag rood zijn, terwijl de bladeren in het water toch meestal groen zijn?
Van wikiquote:De zeven rode pompeblêden (bladeren van de gele plomp) verwijzen naar de middeleeuwse Friese 'zeelanden': zelfstandige landstreken langs de kust van Alkmaar tot de Wezer, die samengingen in een verdedigingsverbond tegen de Noormannen. Er zijn nooit precies zeven van deze bestuurseenheden geweest, het getal zeven heeft waarschijnlijk de connotatie 'veel'. Sommige bronnen gaan wel uit van zeven Friese landen: West-Friesland, Westergo, Oostergo, Hunzingo, Fivelingo, Emsingo en Jeverland.know'm sayin?
word? word.
ik wil ons land terugquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
Rood staat toch vaak voor bloed(verbondenheid), blauw voor het water, en wit voor de zuiverheid ofzo
Van wiki
[..]
deel van wat nu Denemarken is toch? Lekker dicht bij onze Viking-broedersquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:31 schreef Deansensitized het volgende:
Jeverland? Dat ken ik ergens van... moment!!
Naja, miskien ek wol, mar dit kaam my earst teboppe:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deel van wat nu Denemarken is toch? Lekker dicht bij onze Viking-broeders
.org... waarom geen .frl?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
voor de mensen die Fryslân terug willen: we stan niet alleen
http://www.groepfanauwerk.org/
En ja, de groep hefet bewust een .org en GEEN .nl adres
Hm, de laatse paar dagen alleen in de gRover gereden, en in de Land Rover en Suzuki Samurai van mn broer?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:51 schreef Deansensitized het volgende:
En volgens mij heb ik Alex dondermiddag rond een uur of 20.00 gespot ergens in of rond de Engelse straat [heet dat ding wel zo?].
Je stapte in een donkere Volvo station. Als jij het was tensminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |