quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef Herald het volgende:
Bij Funny Games U.S. werd harder gelachen dan bij Drillbit TaylorVooral toen dat jongetje er achter kwam dat dat jachtgeweer leeg was. Die uitdrukking was priceless.
Dat in de camera kijken vond ik doodengquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens jaHet is wel grappig enzo, maar ik vond het er de film niet naar
Zie nu pas dat jij speciaal een account heb aangemaakt voor sneak topicquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef EHV-Pathe het volgende:
Eindhoven had ook Funny Games U.S.
Ik vond het wel leuk maar vooral een erg, laten we zeggen; aparte film
hij draaide ook in Groningenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:52 schreef Sala-adin het volgende:
Forgetting sarah marshall draaide in pathe arena, en heb me kapot gelache was hilarisch!
Ja ik zat ook met volle teugen te genieten van haar schoonheidquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:17 schreef reconnect het volgende:
[..]
hij draaide ook in Groningenjaa was grappige film! ik had verwacht dat het zo'n standaard film was, maar er zat veel onvoorspelbare humor in. mooie vrouw trouwens, die rachel
![]()
quote:Oh God, please take my eyes, but not the shirt!
geven ze bij jullie in de bios aanwijzingen voor de volgende sneak? welke bios is dat, en hoe doen ze dat dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:54 schreef Jeeh het volgende:
Forgetting Sarah Marchall was echt geweldig. De zaal zat lekker vol en ging helemaal stuk, ik heb bijna zitten janken van het lachen
[..]
Hint voor volgende week: It's all about Jack (of iets dergelijks).
Ik dacht eerst aan Kung Fu Panda met Jack Black, maar het schijnt om een drama te gaan. Heb werkelijk geen idee.
Dit en nog andere dingen deden ze ook bij Pathe Arena duurde iets van een maand ofzo maar toen zijn ze ermee gekapt. Had toen een 6 rittenkaart gewonnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Schouwburgplein![]()
Voor de film begint komt er een meisje naar voren die een aantal vrijkaartjes verloot. Ze scheuren de tickets bij de ingang af, doen ze in een trommel etc.
Daarna wordt nog even de hint voor vanavond gezegd en een hint voor komende week gegeven.
Na afloop staat er dan een trommel bij de ingang waar je een briefje in kan doen met het cijfer dat je de film geeft.
Is dit bij elke Pathe zo? Kga zelf altijd naar Schouwburgplein voor de sneak. Leuk gedaan allemaal, zaal zit altijd vol, erg gezellig. Zeker gisteren
nou dit doen ze bij pathe groningen nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Jeeh het volgende:
Schouwburgplein![]()
Voor de film begint komt er een meisje naar voren die een aantal vrijkaartjes verloot. Ze scheuren de tickets bij de ingang af, doen ze in een trommel etc.
Daarna wordt nog even de hint voor vanavond gezegd en een hint voor komende week gegeven.
Na afloop staat er dan een trommel bij de ingang waar je een briefje in kan doen met het cijfer dat je de film geeft.
Is dit bij elke Pathe zo? Kga zelf altijd naar Schouwburgplein voor de sneak. Leuk gedaan allemaal, zaal zit altijd vol, erg gezellig. Zeker gisteren
VET!!! ik hoop dat ie ook in groningen draait!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
21 Las Vegas draait in Pathe de Munt eens zien of net zoals vorige week weer hetzelfde draait in de rest van de pathe theathers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |