Nee, zoiets heb ik al eens gedaan; gewoon backpacken en zien waar je uitkomt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
als het georganiseerd is het geen survival!
ga naar schiphol, koop een ticket naar Equador, stap uit, pak een kaart van Zuid-Amerika, pak een dartpijl, gooi en probeer binnen 2 weken op die plek te komen!
(lever wel even je paspoort en pinpas in)
nee niet backpacken. een rechte lijn door de jungle zonder iets en dan maar zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nee, zoiets heb ik al eens gedaan; gewoon backpacken en zien waar je uitkomt.
'Georganiseerd' ongeorganiseerd de wildernis in zegmaar. Snappez-vous?
Ja, precies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:24 schreef rene90 het volgende:
beetje "ultimate survival" maar dan iets milder om het samen te vatten? (met milder bedoel ik dus exc. het in een karkas van een kameel liggen etc)
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef WooZ het volgende:
laat iemand je blinddoeken, adem wat halothane in en laat diegene je op een volledig willekeurige plek droppen, zonder gps bij je natuurlijk
Dat was een hoax. Deze mevrouw is met een motorhelm met het toeristenbusje meegeweest en heeft daar foto's laten maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:55 schreef L.Denninger het volgende:
Doe wat deze mevrouw deed : ga op de motor tsjernobyl in !
http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1_dutch.html
De straling is inmiddels niet meer levensbedreigend
Survivallen in spooksteden !
Serieus?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was een hoax. Deze mevrouw is met een motorhelm met het toeristenbusje meegeweest en heeft daar foto's laten maken.
sure? heb namelijk nog nooit gehoord dat dit een hoax was.... en er staan toch plaatjes bij van haar op haar motor?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was een hoax. Deze mevrouw is met een motorhelm met het toeristenbusje meegeweest en heeft daar foto's laten maken.
quote:Survivallen in steden kun je in Nederland al doen. Stap eens uit in Nunspeet en probeer Arnhem te vinden of zo.
Misschien dat we samen met TS en wat gasten uit het TEOTWAWKI-Survival topic zelf op pad kunnen gaanquote:Op maandag 12 mei 2008 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vraag me al een jaar of 5 af of ik het zou kunnen.
enige 2e problemen wat ik kan voorzien zijnquote:Op maandag 12 mei 2008 16:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Misschien dat we samen met TS en wat gasten uit het TEOTWAWKI-Survival topic zelf op pad kunnen gaan
Om allebei de problemen te omzeilen moeten we dus buiten NL gaan 'kamperen', hoewel ze het daar ook niet echt kunnen waarderen en/of er daar wel genoeg wildlife is.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
enige 2e problemen wat ik kan voorzien zijn
1) er moet genoeg wildlife zijn om ons op te voeden.
2) de politie/boswachters moeten niet te streng zijn e.d. want in NL kunnen ze het niet waarderen als een persoon ( laat staan een groepje personen ) jagen en overleven in het bos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |