Was geen kluiven aan voor mij hoor vanavond, Mals vleesquote:
Ah, de sterkte heb ik laten meten door de oogarts vanwege het niet goed kunnen doen bij Hans Anders. Was wel vreemd, deden een soort druppels in de ogen zodat de spiertjes niets konden doen ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een goeie bril, dat heb je als je dicht bij het vuur zit hè. Alleen niet de tijd/zin om mijn ogen iedere keer door te gaan laten meten
.
quote:
quote:
quote:
Nergens voor nodig, als je naar een goeie opticien (waar ook een optometrist is) gaat voegt een oogarts weinig toe (als er verder geen bijzonderheden zijn). Een opticien gebruikt namelijk om te meten dezelfde apparatuur....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, de sterkte heb ik laten meten door de oogarts vanwege het niet goed kunnen doen bij Hans Anders. Was wel vreemd, deden een soort druppels in de ogen zodat de spiertjes niets konden doen ofzo.
Was wel irritant terug fietsen, was blij dat ik de dag vrij genomen had, want echt op de pc werken kon ik ook niet
Ach tsja, ik hoefde niets zelf te betalen, had enkel 75 euro minder teruggaaf van mijn noclaim over 2007. Heb me er niet verder over drukgemaaktquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, als je naar een goeie opticien (waar ook een optometrist is) gaat voegt een oogarts weinig toe (als er verder geen bijzonderheden zijn). Een opticien gebruikt namelijk om te meten dezelfde apparatuur....
Nou hoorquote:
Zijn we eens blij met een topic van jou, doet het je niksquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou hoor.
Bedtijd. Fijne dromen voor later
.
Trustequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou hoor.
Bedtijd. Fijne dromen voor later
.
Long time no see!quote:
wat was je oude account danquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef Shreeves het volgende:
[..]
Long time no see!
Heb beetje ruzie gehad met mijn oude account enzo
He wacht, ik heb em al doorquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef Shreeves het volgende:
[..]
Long time no see!
Heb beetje ruzie gehad met mijn oude account enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |