quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef tomtomaat het volgende:
Rosie Mittenmayer
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:09 schreef qonmann het volgende:
Zij daalde af ..op skieen
quote:
Skieen? Maar hier wordt het topic toch al mee geopend?quote:
Ik ben bang dat dit een makkelijke is maar vooruitquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:12 schreef tong80 het volgende:
Volleybal.
Hij is eerder geraden dan de vorige
zij zwom ook niet , althans niet als sportquote:
Je bent nog niet helemaal wakker wellichtquote:
Evenminquote:
Zeilen ook niet, het is wel een multitalentquote:
Mooie hint he.quote:
Hier staan ze allemaalquote:Op zondag 29 juni 2008 18:58 schreef tong80 het volgende:
Dit was een zware bevalling.
Vanmiddag heeft een jonge zevenkampster zich geplaatst voor Peking. Keizer heet ze dacht ik.
jammer ja ..quote:Op zondag 29 juni 2008 19:09 schreef tong80 het volgende:
Ruckstuhl gaat idd niet vanwegen een blessure
What's you name..quote:
quote:
Was dat niet de vader van volleyballer Martin van der Horst?quote:
quote:
schaatsenquote:
quote:
dan trek je toch de verkeerde conclusie.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:42 schreef tong80 het volgende:
Je hebt vaak typische google teksten dat viel me al langer op.
Ja, hij zat o.a. in het karretje dat achter Henri Buitenzorg aanreed.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:15 schreef fanneke het volgende:
waterpolo, keeper
quote:
Wat wil je met een autorijder ?quote:
volleybalquote:
Tong volgende komt van Wiki:quote:
Ah, dan issie lastig. Welke tijdsperiode ben je het bestquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:26 schreef tong80 het volgende:
Voor mij moeilijk want de naam zegt me niks
Mister 100? Nou, als ik het goed begrijp is dit weer een van de beste sporters uit zijn tijd, in jou tijd. Dus rond de 70'er jaren. Even de sporten die ik nu zo snel kan bedenken waarbij je veel punten kan scoren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:40 schreef tong80 het volgende:
Een van de beste ooit in zijn sport. Bijnaam mister 100
Ah, lees het nu op wikipedia ja, wel 1 tiental jaren voor je ja!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:48 schreef tong80 het volgende:
Hij is van voor mijn tijd hoor.
Maar je antwoord is correct.
Oke, eerst even aftasten héquote:
Kon het uiteraard niet live, of in die periode zien, maar moet zo achteraf toch wel hilarisch zijn, zo'n persoonlijk drama voor hemzelf dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:57 schreef tong80 het volgende:
Werd geen europees kampioen schaatsen omdat ie vergat te wisselen. Het rare is dat ie er nadeel van het omdat ie een buitenbocht te veel reed.
Ah, oke. Dat is minder. Ook geen commentator?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:00 schreef tong80 het volgende:
Het was niet hilarisch want niemand had het eerst in de gaten
Niet dat ik me herinnerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:01 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ah, oke. Dat is minder. Ook geen commentator?
Heb wel een beetje medelijden inderdaad, alleen las ik wel later ergens dat hij anders nooit zo bekend was gewordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:01 schreef tong80 het volgende:
Het was wel triest. Ard en Keesie won alles Bols was de nummer drie. Kon ie eindelijk een keer uit hun schaduw treden gebeurde dit.
Daaar zit ook wat in.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:02 schreef Loofus het volgende:
[..]
Heb wel een beetje medelijden inderdaad, alleen las ik wel later ergens dat hij anders nooit zo bekend was geworden.
Ben heel erg sport gek en kijk dan ook alles op tv (op de sportkanalen etc). Maar ben erg jong nogquote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:06 schreef tong80 het volgende:
Trusten Loofus ben wel benieuwd naar je leeftijd
De echte kleinere sportnamen uit je tijd ken ik niet zo goed, dus hier een andere!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:52 schreef tong80 het volgende:
Die is veel te gemakkelijk.
Werd ook nog europees kampioen Marathon dus.
Klopt, een golfer. Hij speelt nu op de PGA, dus weet niet of je dat wel eens kijkt maar daar kom je hem af en toe tegen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:34 schreef tong80 het volgende:
Dan moet het wel een golfer zijn.
Is hjat raar dat de naam me niks zegt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |