23. jij raakt nooit wat kwijt?quote:
nee nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
23. jij raakt nooit wat kwijt?
oh, en dan van die mensen die zeggen: waar heb je em voor het laatst gelaten / gezien
ligt eraan hoe groot dat pilsje isquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef de_priester het volgende:
zou 1x per dag een pilsje genoeg zijn? nah....
Ik wou net zeggen, een priester en dan zo'n OP..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:29 schreef Het_hupt het volgende:Wat een taalgebruik, en dat van een priester
En vrolijk is ie ook niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, een priester en dan zo'n OP..
Als je het snapt, dan gaat dat toch vanzelf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef de_priester het volgende:
Tuurlijk, ik ga net zo goed op men spelling letten op fok als dat ik op een cv zou doen![]()
achterlijke taalpurist-megool
ja dat dus. en dan gaat je hart in je keel hangen en overuren makenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het gevoel altijd zo kut. ineens krijg ik het heel erg benauwd en dan heel erg zenuwachtig in je zakken voelen of ie er miss ligt.
en dan ren je net een keer naar de bus, pak je in alle haast je portemonnee uit je tas, je ov uit je portemonnee en stop je je portemonnee weer in je tas. Je laat je ov kaart zien, laat je ov kaar ongemerkt in je jaszak glippen, en de volgende keer ben je weer helemaal over de zeik omdat je ov niet in je tas-waar-al-je-spullen-altijd-inzitten zitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Fancy_Me het volgende:
Altijd dezelfde tas meenemen met die spullen die je het hardste nodig hebt en dus echt niet moet vergeten![]()
Opgelost
Ja, maar dan ben je ook gewoon te dom om iets op dezelfde plek op te bergen als waar je het vandaan haalt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef de_priester het volgende:
[..]
en dan ren je net een keer naar de bus, pak je in alle haast je portemonnee uit je tas, je ov uit je portemonnee en stop je je portemonnee weer in je tas. Je laat je ov kaart zien, laat je ov kaar ongemerkt in je jaszak glippen, en de volgende keer ben je weer helemaal over de zeik omdat je ov niet in je tas-waar-al-je-spullen-altijd-inzitten zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |