Mensen die geen verstand hebben over voetbal en dan over voetbal praten zoals hier:
EK 2008 Mijn god wat een noobs ook. Ik ga geen namen noemen want zo laag ben ik ook weer niet maar het zijn ze allemaal. Vooral de topic over de opstelling van het nederlands elftal. In en in triest hoe het gesteld is met de kennis over voetbal. Ik zal het even met een voorbeeldje illustreren. Ik pak gewoon even een willekeurig spelerslijst dat gepost werd door een of andere noob.
Keep:1. Edwin van der Sar 22. Maarten Stekelenburg 23. Henk Timmer
Verd:2. Tim de Cler 3. Andre Ooijer 4. John Heitinga 5. Mario Melchiot 12. Joris Mathijsen 13. Wilfred Bouma
Midden:6. Giovanni van Bronckhorst 8. Demi de Zeeuw 11. Rafael van der Vaart 10. Wesley Sneijder 20. Clarence Seedorf 14. Ibrahim Afellay 16. Nigel de Jong
Aanval:7. Robin van Persie 9. Ruud van Nistelrooij 19. Klaas-Jan Huntelaar 21. Arjen Robben 18. Ryan Babel 15. Dirk Kuijt 17. Jan Vennegoor of Hesselink
Henk Timmer is een slechte keeper. Punt uit! Neem gewoon Piet Velthuizen mee. Of in het ergste geval Boschker. Maar ieder geval geen Timmer.
Verdedigers: 2 cruciale fouten!!!
1) Joris Mathijsen
2) te weinig verdedigers.
Middenvelders. Van Bronckhorst is een mislukte Cocu. Kan gewoon niet voetballen. Heeft hij ook maar weer eens bij Feyenoord dit seizoen bewezen. Als ik hem mee zou nemen dan is het voor de LB positie. Maar aangezien ik daar met de Cler of Drenthe zou spelen en Bouma er ook nog uit de voeten kan komen is hij dus overbodig. Seedorf?? Heeft nog nooit in zijn hele leven een fatsoenlijke wedstrijd voor het nederlands elftal. Zijn charme offensief bij voetbal inside is leuk en aardig maar hij kan gewoon niet voetballen voor Oranje. Nooit gekunt dus waarom op het EK 2008 dan weer wel? En daarnaast mis ik echte killers op het middenveld. De Jong mag trouwens ook wel thuis blijven.
Met de aanvallers zit het wel goed alleen het zijn er te veel. Dus van mij mag Kuijt daar ook ophoepelen. 1 goal in de kwart finale van de CL maken betekent niet dat je de beste voetballer van de wereld bent! Kuijt is altijd al een zeer beperkte voetballer geweest maar dit seizoen speelt hij wel erg zwak.
Oh ja dan nog de opstelling van deze kerel. Echt een lachertje. 442! Dit is echt een van de meest ouderwetse, statische en voorspelbare opstelling ooit. Men moet gewoon met de tijd meegaan. En ten tweede je moet je tactiek aan de tegenstander aanpassen. Dus niet in statische formaties denken. Nee je moet gewoon kijken wat de zwakke plekken van je tegenstander zijn en keihard blootleggen. Ten derde is het team als het ware een leven organisme. Continu is het in beweging. Continu schuiven er spelers. Het is een systeem dat gewoon heel dynamisch is en een eigen leven van zichzelf heeft. Daar hoort een formatie niet bij. En zeker niet dat ouderwetse engels 442 opstelling.. Je moet meerdere linies hebben. Overal moeten er driehoekjes zijn. Spelers moeten van plek kunnen verwisselen daar waar het nodig is. Je moet de tegenstander keihard aanpakken, in verwarring brengen en overrompelen.
Klacht: Nerds die over iets praten waar ze geen verstand van hebben