Jetsers?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:46 schreef DAMH het volgende:
Die nancy heb kapot lekkere jetsers zie ik nu op rtl.gemist bij jensen,, jesus lekker stout dom wijf
Dat zou ik ook niet weten.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
dat soort nutteloze dingen weten ze wel, maar wie de minister-president van holland is weten ze dan weer niet
ja jeweettogquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef Barca het volgende:
Jetsers?
biggie up,, vertel die "mannen lichaam lovers" maar wat ik bedoelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:14 schreef Herald het volgende:
[..]
ja jeweettog
afhangers, airbags, appeltjes, baby's drankkast, balkon, balonnen, basketballen, batsen, bep en toos, bloemkolen, boebels, boezem, bollekettten, bollen, bollie en billie, boobies, boordkanonnen, bos hout voor de deur, bumpers, charmes, citroenen, contragewichten, cups, de, meisjes, doppen, dubbel d, duo's, hans und franz, harry's, joekels, jopen, jugs, klabatsers, knockers, kokosnoten, koplampen, kwaliteiten, kwallen, lappen, lellen, loenzen, loezen, Mamma's, mammen, melkerijen, melkfabriek, melkpotten, melkzwabbers, meloenen, memmen, muggebeten, peren, petatn, pingpongballen, pluspunten, pompelmoezen, potten, prammen, rack, schap, schutsen, sjemoezen, sympathieke uitstraling, talenten, tetten, theezakjes, tieten, tjoepen, toeters, uiers, voorgevel, voorkomen, voortuintje, voorwachters, vruchten
jetsers dus
Gebruik ze voor een medisch experiment!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:32 schreef Stansfield het volgende:
Wat een geweldige wijven. Te grappig gewoon.
Ohh ik snap het al 2 kleine doosjes.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef Susi het volgende:
Jensen : 'Hoeveel eieren zitten er in een dozijn'.
Sharon : 'Uh.' - denkt na - 'Nou, ligt er aan of er 6 of 10 in zo'n pakkie zitten. Je hebt ze ook van 10'
Jensen : - ligt helemaal vlak - 'Het zijn er twaalf.'
Sharon : 'Maar je hebt helemaal geen pakkies van twaalf.'
www.rtlgemist.nlquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef SeLang het volgende:
Valt dit ergens terug te zien eigenlijk?
Ik heb dat programma uiteraard nog nooit gezien
nah in die show van jensen vond ik ze anders goed overkomen, die tieten that is, zij zelf niet zoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:20 schreef Barca het volgende:
Nou, zulke geweldige airbags heeft Nancy niet. Die anderen, behalve Sharon, hebben grotere. Al zijn die van Sandy lelijk. Maar goed, zij is lelijk vind ik.
Vind ik die van Michella mooier.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:09 schreef DAMH het volgende:
[..]
nah in die show van jensen vond ik ze anders goed overkomen, die tieten that is, zij zelf niet zo
Voor dat soort mensen valt dat mee hoor. In de gemiddelde 'prachtwijk' zijn er hele volksstammen die alleen maar op die manier met elkaar (kunnen) communiceren. Bij voorkeur met veel gevloek, ziektes en krachttermen tussendoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:53 schreef MM-Luna het volgende:
Dat schreeuwen steeds, vermoeiend lijkt mij.
Ik kan me er echt over verbazen hoe dat soort meiden met elkaar communiceren of naja een poging doen tot..quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen valt dat mee hoor. In de gemiddelde 'prachtwijk' zijn er hele volksstammen die alleen maar op die manier met elkaar (kunnen) communiceren. Bij voorkeur met veel gevloek, ziektes en krachttermen tussendoor.
Zo hoorde ik vroegah toen ik nog in het fraaie Utrechtse Zuilen woonde, een keer zo een verlopen Tokkiemoeder tegen haar vervelende etterbakkenkind schreeuwen; 'En nou hou je op, kankerjong!'
Dat was Sharon.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
En wie was nu diegene die in de 'leaders' steeds met d'r blote tetten stond te schudden?
Was dat die Utrechtse met d'r borstvergroting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |