quote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Sethje het volgende:
Zondag lekker naar Pinkerpar-T met dit schitterende weer.... echt zin in
Die speakers die er nu in staan vind mooi genoeg hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Zo, nu hou ik ermee op voor vandaag![]()
Het enige waar ik nog mee struggle is een dikke welkom's.gif/partypic whatever, wat helemaal bovenaan de OP komt. Zelf ik tot nu toe dit gemaakt:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kun je zelf wat beters maken? Do it !!
WBT de usernamen: sta je hier niet tussen en wil je dat wel -----> laat maar weten![]()
16meter, Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Giel, Da_Ripper, de_huig, devv05, Digiwave, DJ_, hardstyle_babbels, Houniet, JortK, Just_Shut_Up, Ladyxima, LeonH, luckass, MrDice, mstx, nattermann, Neo-Mullen, NLS04, no1uknow, Noxa, PartyAnimal87, Pelgrim, Pittie, ReMcOrE, renz0r, Sanderrrr, Sethje, signom, Silaz, Sinister-D-, Sjowhan, Tha_Bartman, voidmage, warezguy05,
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef voidmage het volgende:
[..]
uiteraard ben ik daar ook bij!!
en het weer zal me niet tegenhouden 23 graden
meld zich dat HS nog steeds geil isquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
er zijn er ook best veel die 1 of 2 keer hier komen om te vertellen dat ze hardstyle lief vinden en daarna zien we ze nooit meer..misschien alleen mensen die regelmatig posten/meelezen erin zetten? ( de mensen die meelezen is ook makkelijk te toetsen want die kunnen dan nu mooi reageren dat ze hs nog steeds geijl vinden)
Het is opzich wel tof. Alleen je kan de namen moeilijk lezen. Niet dat dat echt uitmaakt hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Da_Ripper het volgende:
al he
------------------------------------------------------------
edit: toch nog ff doorgewerkt terwijl de frietpan warm werd, dusss. zoiets voor de users?
[ afbeelding ]
Best oke, maar ga je die stijl dan ook verwerken in de OP? Denk dat het 't mooiste is als je alles in dezelfde stijl hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Da_Ripper het volgende:
al he
edit: toch nog ff doorgewerkt terwijl de frietpan warm werd, dusss. zoiets voor de users?
[ afbeelding ]
Waarom nu weer opnieuw de namen erin zetten? Stond toch goed zo? Ik moet dr ook bijquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Het enige waar ik nog mee struggle is een dikke welkom's.gif/partypic whatever, wat helemaal bovenaan de OP komt. Zelf ik tot nu toe dit gemaakt:
WBT de usernamen: sta je hier niet tussen en wil je dat wel -----> laat maar weten![]()
16meter, Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Giel, Da_Ripper, de_huig, devv05, Digiwave, DJ_, hardstyle_babbels, Houniet, JortK, Just_Shut_Up, Ladyxima, LeonH, luckass, MrDice, mstx, nattermann, Neo-Mullen, NLS04, no1uknow, Noxa, PartyAnimal87, Pelgrim, Pittie, ReMcOrE, renz0r, Sanderrrr, Sethje, signom, Silaz, Sinister-D-, Sjowhan, Tha_Bartman, voidmage, warezguy05,
Welk lettertype heb je gebruikt daar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Bring that shit back is toch van Luna of.. ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef NLS04 het volgende:
Ik heb veelste weinig technische kennis om hiermee te helpen dus ik zet wat " oudere hardstyle " op (Our power, the anthem, black-out, bring that shit back, pure, thugs, drummer beat etc etc etc![]()
) en ga chillen op het balkon
Dat ziet er leuk uit zegquote:Op woensdag 7 mei 200823:19 schreef Da_Ripper het volgende:
al he
edit: toch nog ff doorgewerkt terwijl de frietpan warm werd [afbeelding] , dusss. zoiets voor de users?
[afbeelding]
quote:
*checkquote:
Base 02quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Welk lettertype heb je gebruikt daar?
Pfff en ik maar 8 uur werken op een dagquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Da_Ripper het volgende:
lekker buiten in de tuin, laptopje, muziek, bier, beetje spelend met .jpegjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |