Wel netjes idd, maar wat Huig ook zij, miss van boven naar beneden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*check
Kan iedereen hier mee leven?
[ afbeelding ] Bekende producers en DJs
[ afbeelding ]
*A-lusion[ afbeelding ]*Abyss[ afbeelding
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:35 schreef NLS04 het volgende:
Is een mooi lijstje van DJ namen maar ik moet zeggen dat ik Zero sanity, The partycrushers en Vekta niet echt ken?
vind het geen hele slechte track (origineel blijft beter) al moet ik hem niet te vaak horenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:05 schreef MrDice het volgende:
De nieuwe hardstyle Top40 zitten trouwens weer lekkere platen in. SMD - Just Like You op 1
wat gingen we los in Arnhemquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
2-Sidez - Freakin' / Fuck It
maar wel onzettend en verschrikkelijk brute platen!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En zie ook staan:
[02-06-08] Frontliner-Spacer/Warphole [Scantraxx Special/SCSP018]
- A1: Spacer
- B1: Warphole
Maar Scantraxx, dus augustus 2018 als 't meezit
Ja & Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef voidmage het volgende:
mag ik nog dabei in het lijstje of moet ik vaker komen posten
denk dat jij wel weet dat ik HS nog steeds meer dan geijl vindquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
( de mensen die meelezen is ook makkelijk te toetsen want die kunnen dan nu mooi reageren dat ze hs nog steeds geijl vinden)
Ja precies. Zeg 1x per maand op een groot feest, dan blijft ie heerlijk om even bij weg te zweven. Maar anders gaat ie wel snel vervelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind het geen hele slechte track (origineel blijft beter) al moet ik hem niet te vaak horen
Volgens mij sta jij al te soppen in je boxer wanneer je de eerste beukende tonen uit de speakers bij de lokale discotheek hoort komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat jij wel weet dat ik HS nog steeds meer dan geijl vind
denk dat je Crump bedoelt, maar die hoor ik nog wel aardig vaak hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:56 schreef MrDice het volgende:
Crumb
ligt er aan welke lokale discotheekquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:56 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij al te soppen in je boxer wanneer je de eerste beukende tonen uit de speakers bij de lokale discotheek hoort komen.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat je Crump bedoelt, maar die hoor ik nog wel aardig vaak hoor
Ja misschien ook wel, alhoewel ik die remake van FTS op XQlusive Showtek wel zeer wreed vond. Jammer genoeg maar 1x gehoord.quote:maar FTS of NEM inderdaad (gelukkig) weinig meer!!
quote:ligt er aan welke lokale discotheeken soppen doen we niet, gewoon al spanning opbouwen vanaf de eerste toontjes, omdat je weet wat er komen gaat
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
voor de nieuwe OP:
De hardstyle liefhebbers onder ons
Volledig lijstje
Lay-Out wordt totaal anders, maar wie wil er nog bij?
The Prophet was de laatste keer zo slechtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef nattermann het volgende:
Zondag PussyLounge in Bozzini, voor het eerst in lange tijd The Prophet weer eens te bewonderen hier in het o-zo-mooie-zomerse-zuiden
Heb er zin in
zo goed belsen?
Villianquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:48 schreef luckass het volgende:
Komende zondag dancetour; gehost door MC Villain
Daarna nog ff afteren:
22:00 - 23:00: Ronald V
23:00 - 00:00: Ricky M
23:00 - 00:00: Thomazz
00:00 - 01:00: The Pitcher
01:00 - 02:00: Paul Elstak
*checkquote:
Klopt helemaal! Ik zat al te twijfelen hoe te doen met die gasten.quote:Zag nog dat in die nieuwe lijst Mindhunterz (aka Decepticon) en Hard'Onez (aka N3ck) staan. Maar N3ck en Decepticon zíjn onderdeel van Mindhunterz en Hard'Onez (waarbij de laatste nog meer leden bij zitten) en geen aliassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |