quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:26 schreef CrustyClown het volgende:
Met het huidige aantal posts, zullen we denk voor volgende week zaterdag iig al in #50 zitten... Dadelijk moeten we nog een post-onthouding doen om niet al in 51 te zitten
Doen!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:27 schreef Silaz het volgende:
zal ook is ff wat gaan brainstormen over de nieuwe OP.
Al hèquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Silaz het volgende:
Hmm tis maar een ideetje, maar mss dat we bijv. helemaal boven aan ofzo, zon partypick kunnen plakken. dus boven dat 'werlkom op het hardstyle...'
zo'n plaatje, maar dan groter ofzo.
Ehhe, heb idd dat ingetypt:pquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:06 schreef Da_Ripper het volgende:ook laser.gif in google/afbeeldingen getypt?
![]()
Zelf had ik even zoiets in elkaar geflanst, is nog maar een draft...
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Aparte vocals wel ja, ik denk gelijk aan het origineel, maar het is dus aardig andersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vortex_and_acesone_-_speakerwall-promo_vinyl-2008
Wel een apart nummer. Maar op zich wel een ok nummer
wil ik ook wel heen, maar heb beloofd ouders naar het vliegveld te brengen, dus moet rond 22.00 weg...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Sethje het volgende:
Zondag lekker naar Pinkerpar-T met dit schitterende weer.... echt zin in
x2.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
a1_le_brisc_-_dimension_(s-dee_remix) is ook wel een lekker nummertje btw
Ja die zijn dan weer veel minderquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:37 schreef Silaz het volgende:
[..]
x2.
heb die house mixjes ervan maar gelijk van me pc geflikkert
*checkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Waarom mist http://www.di.fm/mp3/hardstyle.pls in de OP?
heb ik 2 maand geleden ook gezegt maar nooit een reactie op gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Waarom mist http://www.di.fm/mp3/hardstyle.pls in de OP?
wat is dat nu weer voor scheef beleid? wanneer men hier een eigen mixje (of wat voor liveset dan ook) op megaupload plaatst..en hier de link neerzet, dan wordt hij verwijderd ivm copyrights terwijl filmpjes (op youtube) met full tracks wél mogen blijven staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet zolang de eigen moderators van Youtube ze erop laten staan.
Dat komt omdat Youtube een eigen moderatorteam heeft, dat de verantwoordelijkheid neemt voor de content. Megaupload heeft dat niet, waardoor de verantwoordelijkheid voor het verpreiden bij Fok! komt te liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:34 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor scheef beleid? wanneer men hier een eigen mixje (of wat voor liveset dan ook) op megaupload plaatst..en hier de link neerzet, dan wordt hij verwijderd ivm copyrights terwijl filmpjes (op youtube) met full tracks wél mogen blijven staan.
Heb hem zelf maar even toegevoegd dan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb ik 2 maand geleden ook gezegt maar nooit een reactie op gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |