Foto's maken de hele dag. Zon zat dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga je iets leuks doen zaterdag dan.
Nope, begint weer lekker dicht te trekken.
Eten koken, misschien tot later.
Goede combinatie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik las bij Moeke dat het wild blond bier is.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:58 schreef JDude het volgende:
Goede combinatie.
Oja, die wil ik ook al een tijd bestellen bij de Express.quote:
Hier bij de lokale tent gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, die wil ik ook al een tijd bestellen bij de Express.
Dat is niet zo heel duur. Toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
Hier bij de lokale tent gehaald
Wel ¤12,50 maar wel een schotel van een kilo denk ik![]()
én niet veel bot
tja, een frietje met is ook 3 euroquote:
Frietje met lust ik niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:24 schreef qu63 het volgende:
tja, een frietje met is ook 3 euro
Maar dit is wel veel lekkerder
Hier had je ook zo'n tent. Onbeperkt spare ribs voor 12,50 gulden. En die waren lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
Vroegah kon je je bij Bruxelles één avond in de week lens vreten aan de spare ribs voor ook een euro of 12 of zo. Geen idee of dat nog steeds is.
gebruik je je nickname ook in het echt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef JDude het volgende:
Hier had die ober na een tijdje zoiets van 'Dude, dat je het allemaal weg krijgt'.
Er zijn wel tenten die dat nog hebben, maar dan meestal truckerscafé'squote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
Vroegah kon je je bij Bruxelles één avond in de week lens vreten aan de spare ribs voor ook een euro of 12 of zo. Geen idee of dat nog steeds is.
Hij noemde mij in het begin wel eens Kuukquote:
Dat soort dingen heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier had je ook zo'n tent. Onbeperkt spare ribs voor 12,50 gulden. En die waren lekker
Alleen verder dan 9 ben ik nooit gekomen
mja, Ca of Ku, klein verschilquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij noemde mij in het begin wel eens Kuuk.
Mja, daarom.quote:
Bij mij is het verschil wel wat groterquote:
Dat soort dingen heb ik nooit met familie gedaan hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik nooit gehad
Zusje heeft Coeliakie, dus die mag veel niet
Hij kan ergere dingen tegen je zeggen toch ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij noemde mij in het begin wel eens Kuuk.
Have funquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef qu63 het volgende:
Ik verveel me
Dan maar weer een stukje fietsen
Jazeker. Da's waar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hij kan ergere dingen tegen je zeggen toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |