Zwaaien doe ik alleen naar Feyenoord,AZ en PSVquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo te zien alleen door die kneuzen die ik nog nooit in het stadion heb gezien. Zul je altijd zien.
Overigens vind ik het eerlijk gezegd ook triest om Heerenveensupporters uit te zwaaien. Het is Heerenveen maar, daar ga je toch geen aandacht aan besteden.
Laten we op het beste hopen. Hij maakt de laatste weken toch wel het verschil.quote:Geen breuk in voet Suarez
Luis Suarez heeft zijn rechtervoet gekneusd en niet gebroken. Dat hebben röntgenfoto’s uitgewezen. De Uruguayaan moest zich maandag tijdens het duel met Heerenveen laten vervangen.
Of Suarez op tijd fit is voor de wedstrijd tegen FC Twente van zaterdagavond, moet de komende dagen duidelijk worden.
Daar zitten ze ook hoor, je bent nergens veilig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:01 schreef ericajax het volgende:
kga tegen twente ook alleen maar omdat het laatste wedstrijd van Sjonnie is, en kga gewoon op Zuid 1
ja ach, iig btr dan op die 2de ringquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zitten ze ook hoor, je bent nergens veilig.![]()
Maar even doorbijten de 18e en dan eindelijk zomer. Ben er wel aan toe.
Samen met Donkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef Silenus het volgende:
Ryan Babel was er trouwens ook vandaag, die ouwe dibbes!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:32 schreef _Mike_ het volgende:
Alleen al om om het publiek wat er vandaag zat ben ik blij dat we volgend jaar geen plee-offs meer hebben
Ik zeg rip-offquote:Let op: bij deze wedstrijd zullen géén internationals in actie komen.
Er werkt wel een taalvirtuoosje bij Ajax.nl hoor.quote:Deze scanpunten tellen niet mee voor een voorangsuitkaart (en of behoudt van de uitkaart).
quote:FC Twente - Ajax
11 mrt 2008
2e ronde Play-offs
Zaterdag 10 mei, 19.30 uur
Panorama Unive stadion Emmen
Max. 1 kaart per uitkaart
Prijs OWB ¤ 29,66
Verplichte buscombi
Deze scanpunten tellen niet mee voor een voorangsuitkaart (en of behoudt van de uitkaart).
Extra informatie
In verband met de verbouwing van het Arke stadion zijn er slechts 380 kaarten beschikbaar voor het bezoekersvak. Let op: voorranguitkaarthouders zijn daardoor niet verzekerd van een kaartje.
Voorverkoop via Ticketbox-verkooppunten
Vanaf dinsdag 6 mei, 10.00 uur: alle Ajax SCC voorranguitkaarthouders
Vanaf woensdag 7 mei, 10.00 uur: alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders
Vanaf donderdag 8 mei, 10.00 uur: alle Ajax SCC (voorrang)uitkaarthouders en SVA-uitkaarthouders
Einde voorverkoop: donderdag 8 mei, 21.00 uur.
Let op: omwisselbiljet, geldig legitimatiebewijs en persoonlijke uitkaart verplicht.
Ik weet dat hij geen fantastisch seizoen heeft gedraaid, maar zou Donk geen goede opvolger kunnen zijn voor Heitinga?quote:
Nee, nieuwe Chivu talentjes uit Roemeniequote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen fantastisch seizoen heeft gedraaid, maar zou Donk geen goede opvolger kunnen zijn voor Heitinga?
Ja maar kijk dan ben ik er ook met een groep, dat veranderd de zaken alweer natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar zitten ze ook hoor, je bent nergens veilig.![]()
Maar even doorbijten de 18e en dan eindelijk zomer. Ben er wel aan toe.

Zelf geschreven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:47 schreef Jasza het volgende:
En waar haal je dat vandaan Nashje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |