Shut up sick fuckquote:Op maandag 5 mei 2008 17:10 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Das toch niet zo erg? Er is nog steeds een grote barriere tussen fantasie en realiteit....
Ik zit op het leidse pleinquote:Op maandag 5 mei 2008 18:07 schreef Greys het volgende:
Gelukkig ben ik er niet?
Ik snap je niet helemaal Re
Geen reet, dislectisch rund. Maar als je de taal ziet van de TS twijfel ik of hij/zij niet autistisch is.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf heeft autisme met op kinderen vallen te maken?
Nou nou, moet dat nou zo?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Geen reet, dislectisch rund. Maar als je de taal ziet van de TS twijfel ik of hij/zij niet autistisch is.
In R&P heeft iedereen wel ietsquote:Op maandag 5 mei 2008 18:13 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Geen reet, dislectisch rund. Maar als je de taal ziet van de TS twijfel ik of hij/zij niet autistisch is.
of je leest gewoon het topic even.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:12 schreef LoudGirl het volgende:
Hij is ontvoerd en verkracht door aliens van welke leeftijd of species dan ook en heeft kindjes met ze gemaakt. Heb ik het goed? Nu graag het juiste antwoord, verlos ons uit deze ondraagluijke spanning TS...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |