Kijk voor de grap eens naar hellanzbquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
Heb OpenFTD geïnstalleerd, en ben nu nntpgrab aan 't compilen ofzo.
Ik gebruik zelf SabNzbd, een daemon die detecteert of je een nieuwe nzb hebt gesaved, deze downloadt en repareert, en uitpakt. En vooral als je windows/Newsleecher bent gewend is het echt een verademing, want die gebruikt pakweg 80% CPU en het enige dat je ervoor krijgt is een progressbar.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar hellanzb
Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ik kan maar één geluidskaart per computer betalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:43 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, okay... dus dan is 't goed als ie hier op 'alsa' staat. Waar kan ik dan instellen dat de alsa-mixer 't geluid naar een bepaalde geluidskaart stuurt?
'k Heb bij Preferences - Sound al alles op die geluidskaart gezet, maar dat heeft geen effect (wel voor de reguliere Movie Player).
Onboard sound voor als ik achter de pc zit + simpele SB Live met kabeltje naar huiskamer voor films.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:31 schreef mgerben het volgende:
Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ik kan maar één geluidskaart per computer betalen.
smplayer schijnt beter te zijn met subs (fontgrootte en positie veranderen enzo), en hij onthoudt waar je gebleven bent met kijkenquote:Als-ie het bij een andere player wel goed doet... neem dan die andere player
Zal 's kijken.quote:Of check dingen als PVR en Medibuntu (multimediastations) eens.
Staan o.a. in de www.ubuntuguide.org genoemd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
smplayer schijnt beter te zijn met subs (fontgrootte en positie veranderen enzo), en hij onthoudt waar je gebleven bent met kijken. VLC heeft vreselijke interface, snap niet dat dat ding zo populair is.
http://www.hellanzb.com/trac/wiki/HellaHellaquote:
Ja, geen slaapstand gebruiken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Quincy5 het volgende:
Imaar nadat de computer een nachtje in slaapstand is geweest was al het geluid weg.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Niet alles kan hetzelfde zijn he?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, maar het werkt helemaal niet zoals in Windows.
Er kan blijkbaar best veel niet in Ubuntu...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |