Schijterd.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef Suijk het volgende:
Zul je net zien dat Heerenveen in de belangrijkste ontmoeting die we met ze hebben dit seizoen opeens wel de geest heeft.
hij maakte bij elke goal van ajax een blunder, en nog geluk dat suarez na een fout van hem mistquote:Op maandag 5 mei 2008 20:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Jij weet niet wat winst oogmerk betekent?
Maargoed, dat van Jong-A-Pin in de basis, is volstrekt logisch. Is een hele aardige verdediger, die vorige wedstrijd gewoon wat minder speelde, maar vind hem nog steeds één van de betere verdedigers die Heerenveen heeft, in ieder geval stukken beter dan Gianni Zuiverloon.
Je moest eens weten, na dit seizoen zie ik weer zo'n doemscenario voor me. Heerenveen die opeens wel scoort, Ajax dat er weer veel te makkelijk over denkt, onderschatting, nonchalante kutpasses naar niemand, etc.quote:
Als ze Heerenveen gaan onderschatten dat ga je de boot in inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moest eens weten, na dit seizoen zie ik weer zo'n doemscenario voor me. Heerenveen die opeens wel scoort, Ajax dat er weer veel te makkelijk over denkt, onderschatting, nonchalante kutpasses naar niemand, etc.
Ik dek me niet in hoor, maar het zou passen in dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |