Bronquote:Gezinsdrama op snelweg
Een vader, moeder en twee kinderen zijn omgekomen toen op de A73 een vrachtwagen achter op hun caravan klapte. Daarbij explodeerde een gasfles in de caravan. In de vuurzee die volgde waren de slachtoffers kansloos
Het ongeval gebeurde in de richting Venlo naar Nijmegen ter hoogte van Beuningen.
Volgens De Gelderlander zijn de slachtoffers een gezin en zouden er jonge kinderen in de uitgebrande auto gezeten hebben.
Inzittenden van achterop komende auto's probeerden de vier gezinsleden uit de brandende auto te bevrijden, maar konden het wrak niet bereiken vanwege de hitte.
De Duitse vrachtwagenchauffeur overleefde het ongeluk. Hij werd naar het Universitair Medisch Centrum St Radboud in Nijmegen overgebracht. Hoe hij eraan toe is, kon de politie nog niet zeggen.
De rijbanen richting knooppunt Ewijk zijn na het tragische ongeval afgesloten. Door de afsluiting van het snelweggedeelte ontstaat in en rond Nijmegen vertraging door files . De politie hoopt de snelweg voor de avondspits weer te kunnen openen.
quote:
quote:
quote:
Waar dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat ik hier al langer lees en het hem een keer heb zien posten
Omdat ik appelsap vies vind?quote:
ee, altijd gezeik mee iddquote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar dan?
Ik werk niet met SAP en daar ben ik heel erg blij mee!![]()
Ik ken wel veel mensen/bedrijven die met SAP werken en zij zijn over het algemeen niet blij....
Ik denk dat ik maar een archief ga bijhouden, want dat dacht ik namelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef OA het volgende:
Waar dan?
Ik werk niet met SAP en daar ben ik heel erg blij mee!![]()
Ik ken wel veel mensen/bedrijven die met SAP werken en zij zijn over het algemeen niet blij....
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een archief ga bijhouden, want dat dacht ik namelijk
Nee.quote:Werk je met Exact
quote:Niet bereikbaar
De gevraagde pagina kon niet worden weergegeven door een probleem met de database. Wacht een paar ogenblikken en probeer het opnieuw.
db:query:1053
Davilexquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
Je mag best proberen om pomper op oog te geven hoor, kan je toch niet bij
Ik welquote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
daar komt mijn naam vandaan popjequote: