quote:Op zondag 4 mei 2008 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent me net voor Intel!
eindelijk eens iemand die me voor is!
Dag 1: Canas
tvpquote:Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dag 1: Canas
Inderdaad, iedereen aapt mij na en het was nog wel zo'n verrassende keuzequote:Op zondag 4 mei 2008 23:56 schreef Nalbandian het volgende:
Jullie mogen ook een stokbrood kiezen hoor....sjeez, opeens kiest iedereen voor Canas !
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Mitt is overigens heel subtiel terug aan het kruipen naar zijn hegemonie van vorig jaar.
Gravelrukkers till the day they diequote:Op maandag 5 mei 2008 14:04 schreef XL het volgende:
Ik zeg altijd maar zo.....
Een uitgerangeerde gravelrukker is op gravel nooit uitgerangeerd
Disclaimer: Coria en Kuerten daargelaten.
Mijn wissel vanmorgen naar Canas kan iig niet meer negatief uitpakkenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vrees het ergste voor Ljubicic
Had toch voor Andreev moeten gaan...
En weer rustig ademenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
21 keer Canas krijgen het inmiddels een beetje benauwd
Misschien weet Benny hoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leek me al niet meer dan logischquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:03 schreef dndiek het volgende:
je zult moeten wachten tot het nieuwe toernooi
Ach, dan vlieg je er morgen toch gewoon uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef Colplay het volgende:
Ik heb de derde dag gehaald. Dat is al een tijd niet meer gebeurd zeg...
Dat dachten wij ook na 1 setquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij ben ik jullie van dienst met mijn pick.
Ja, ik ook. Choker PHM tegen big server Karlovic. Vorige keer op gravel ook al uitgeschakeld door tegen Ivo te kiezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag er ook zelf om.
Vorige keer was dat een heldenwedstrijd, ik hoop op datzelfde spektakel morgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:55 schreef danusz1986 het volgende:
O naja, moet Davydenko eerst nog maar eens zien te winnen van Ancic, maar k geef Ancic ook een goede kans tegen Robredo mocht het zover komen.
Hell yeahquote:
Net als ik hardleersquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vieze fixer, klote italiaan, onbetrouwbare hond, verdomme
Ben ik er verdomme toch weer ingetuind, Ivo Karlovic, wat een lelijke tennisser, dat dat kan winnen zeg
Gonzo staat dit jaar 12-0 op gravelquote:
I have my reasonsquote:
Ja, maar een dubbeltje opgeven met blessure terwijl er niks aan de hand gebeurd met de orde van de dag bij top20 spelers.quote:
Ik las het ja. Vamos!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:41 schreef erkel het volgende:
De Almagro's zijn al door. Gonzalez heeft zich teruggetrokken.
En een Bolleli en een Roddick...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:23 schreef Tim86 het volgende:
ik zie een Verdasco en een Blake dus er gaat sowieso iemand uit
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef XL het volgende:
Dag 5 behaald. Dat begint ergens op te lijken. Jammer dat er nog zo'n grote groep volgersop mijn staart zit.
Ach, nadal ook niet moet je maar denken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:55 schreef Vector_SLD het volgende:
nu kan ik het toernooi niet meer uitspelen![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef XL het volgende:
Voor de mensen die denken dat ik Almagro speel om het toernooi uit te kunnen spelen. ECHT NIET! Ik speel Almagro omdat hij Djokovic er gewoon af gaat hakken!
Right on!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef XL het volgende:
Voor de mensen die denken dat ik Almagro speel om het toernooi uit te kunnen spelen. ECHT NIET! Ik speel Almagro omdat hij Djokovic er gewoon af gaat hakken!
en na de wedstrijd zal zijn moeder dat er wel uit halenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef XL het volgende:
Almagro d. Djokovic 7-6, 4-1 ret.
Waarschijnlijk vanwege een snotje in zijn neus.
Maar wint de 2e!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begin is goed, wawa verliest de eerste set.
Hebben we na de 'dubbele Djoko' nu ook een dubbele Robredo?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
IN
mitt - Canas, Ferrero, Robredo, Djokovic, Robredo
WTF?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:50 schreef Tim86 het volgende:
haha nee ik heb zelfs geld op almagro staan
Bedankt, maar het is mijn eigen stomme fout, ik leg me er bij neer
Nee joh, Roddick gaat winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:20 schreef danusz1986 het volgende:
Heb geen andere keus! Djoko wint toernooi namelijk...
quote:
Timmers moet een dagje terug. Hij nam z'n verlies met Boredo en weigerde op z'n Djoko's de keuze voor Djokovicquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb 'm bijgewerkt, en 't is dus de eindstand.
Ja!quote:
Rochus is zelfs baan 3 niet waardquote:Op zondag 11 mei 2008 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Court M4 is het kindercourt?
Mini-veld inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Court M4 is het kindercourt?
Die had ik ook al via de ATP site gevonden, maar als flowchart functioneert het niet echt voor mij.quote:
http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/livescoring/singles.pdfquote:Op zondag 11 mei 2008 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ik ook al via de ATP site gevonden, maar als flowchart functioneert het niet echt voor mij.
Edit: En de edit had ik ook al, maar doe mij maar een mooi PDF-je.![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/livescoring/singles.pdf
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:55 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 1: Kiefer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |