Ben je al terug in Nederland?quote:
Kliekjes van gisteren.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:32 schreef MaJo het volgende:
Wat hebben jullie trouwens gegeten / gaan jullie eten? Ik ga een maaltijdsalade met kip maken
Word je moe van die medicijnen? Wel irritant als je niet met en niet zonder kan functioneren, hoop dat het helptquote:Op maandag 5 mei 2008 19:31 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al bijna anderhalf uur wakker.![]()
Misschien moet ik even wat aan hooikoortsmedicijnen reduceren. Ik weet alleen niet welke eraf kan zodat ik nog wel kan functioneren. Ik begin wel met het pilletje.
Die ga ik zo ook even checken.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntDe George Harrison songs zijn ook niet te versmaden trouwens, Here Comes the Sun, While My Guitar Gently Weeps en Someone zijn nummers die zijn sporen meer dan terugverdiend hebben
[..]
quote:Ach ja, je hebt ook van die mensen die dat soort dingen dan heel lang uitstellen en weer vergeten enzo![]()
Geweldig nummer inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Norwegian Wood een pareltje. Brandt goed.
overmorgen vlieg ik terug en dan ben ik donderdag middag weer in nederlandquote:Op maandag 5 mei 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ben je al terug in Nederland?
Ey, ik ben geen dierenarts.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef MaJo het volgende:
Trouwens weet niet of ik het eerder gevraagd heb, maar kan een hond ook hooikoorts hebben? Mijn hond loopt altijd zo te niezen in de lente zodra hij buiten komt...
Tagliatelle met bolognesesaus.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah ben vrij nerdie hoor
[..]
Wat hebben jullie trouwens gegeten / gaan jullie eten? Ik ga een maaltijdsalade met kip maken
Tofquote:
Dat is ook mijn nieuwe insteekquote:
De meeste mensen hebben een andere insteek. Ik kijk meestal zo snel mogelijk want de kans is groot dat ik een juweeltje misloop als ik het niet doe. Dat gebeurt dan niet heel vaak maar soms ben ik heel blij dat het me voorgeschoteld is
De tekst ja, klein liedje, heerlijke tekst.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef MaJo het volgende:
Geweldig nummer inderdaadEn snap ik nu niet wat je bedoeld of juist wel en ga je in op de tekst?
Dan wisselen we elkaar mooi afquote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
overmorgen vlieg ik terug en dan ben ik donderdag middag weer in nederland
Bekend verhaalquote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof
[..]
Dat is ook mijn nieuwe insteekHeb iets te vaak gehad dat iets me aangeraden werd en dat ik het liet zitten, en het dan een jaar later pas 'ontdek'
De vraag was ook niet specifiek aan jou gericht hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ey, ik ben geen dierenarts.![]()
Weet wel dat katten de niesziekte kunnen hebben (onafhankelijk van de seizoenen). Van honden heb ik geen kaas gegeten.
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Heb ik nog iets gemist?
Geweldige tekst jaquote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
De tekst ja, klein liedje, heerlijke tekst.
Staan ze toevallig in Londen als ik er ben?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bekend verhaal![]()
Er is overigens een kans dat ik ze in Brugge of Brussel ga bekijken volgende week.
Helemaal niet leuk hoor.quote:
Kenmerk van een groupie is toch wel dat je wat met een bandlid voostquote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
Jij bent trouwens meer groupie dan ik hoorHeb ooit infadels 2x in een week gezien (met een week ertussen) maar meer dan dat niet
Je vergeet het /sarcame-tagje.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
Pugs zijn zo schattig.
Het weer is inderdaad lekker. Dan ga je toch lekker buiten zitten?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk hoor.
Wilde even een uurtje slapen toen ik thuiskwam, maar ik was dus echt ontzettend moe toen de wekker ging, heb er dus nog twee uur aan vastgeplakt.
En nu loop ik achter met mijn huiswerk.![]()
![]()
![]()
Heb ook helemaal geen zin. Het is lekker weer, zometeen NCIS, ik wil vakantie.
Nee, ik had al gekeken voor jequote:Op maandag 5 mei 2008 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staan ze toevallig in Londen als ik er ben?
Echt niet. Ze kijken je zo lief aan met die grote zielige ogen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Je vergeet het /sarcame-tagje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |