Oyquote:Op maandag 5 mei 2008 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb jij gewoon een lesje "unzippen" nodig want zipjes doen het bij jouw nooit
Ach ik ken hetquote:
Waarom zoek je via youtube? Gewoon even een torrentprogrammaatje aanslingerenquote:Ja gisteravond een aantal nummers maar ik kon niet alles vinden op Youtube omdat er van die mensen zijn die youtube volpompen met die gare kuttelefoonfilmpjes.
Ik zie dat Fok er een aantal tekens achter geplaatst (in de PM) heeft en dus LIJKT de link niet te werkenquote:Op maandag 5 mei 2008 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
OyIk krijg een foutmelding: "Not Found. The requested URL was not found on this server. " Doet ie het bij jou wel dan? En unzippen gaat de laatste tijd al een stuk beter hoor
Ik gebruik normaal SoulSeek maar daar kon ik het nog niet op vinden en dan is Youtube wel lekker snel.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik ken het
[..]
Waarom zoek je via youtube? Gewoon even een torrentprogrammaatje aanslingeren
Ah okquote:Op maandag 5 mei 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat Fok er een aantal tekens achter geplaatst (in de PM) heeft en dus LIJKT de link niet te werken
For No One is echtquote:Op maandag 5 mei 2008 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, For No One en Eleanor Rigby (maar die kende ik al)steken er voor mij uit maar ik geloof toch dat ik meer van de bekende nummers ben
Norwegian Wood kende ik overigens ook (en volgens mij ook in een andere uitvoering door iemand anders) en Girl was nieuw voor mij maar die deden het toch niet helemaal
quote:
Zou ik maar eens doen jaquote:Op maandag 5 mei 2008 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gebruik normaal SoulSeek maar daar kon ik het nog niet op vinden en dan is Youtube wel lekker snel.
Zal eens op mininova gaan speuren.
Moggûhquote:
Ja maar daar is 'ie nog niet soloquote:Op maandag 5 mei 2008 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
For No One is echtinderdaad. Grappig dat je voor de twee Paul McCartney nummers kiest
trouwensDe andere twee zijn van John Lennon.
Ja kleine moeite tochquote:Zelf vind ik ze allemaal prachtig, met name die twee van LennonMaar tof dat je geluisterd hebt
Mja had het ook kunnen bedenken op zichquote:Op maandag 5 mei 2008 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
Wat nou?
Daar kun jij toch niets aan doen?
Als je het over de duivel hebtquote:
Ja maar je bent een nerd of je bent het niet.quote:
Doet ikquote:Trouwens als je aan de slag gaat met DCFC neem dan ook even de albums Plans en Transatlanticism mee, daar staan alle nummers op waar we het laatst over hadden
Goed puntquote:
Ach ja, je hebt ook van die mensen die dat soort dingen dan heel lang uitstellen en weer vergeten enzoquote:Ja kleine moeite toch
Mwah ben vrij nerdie hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar je bent een nerd of je bent het niet.
[ ] geschikt
[X] ongeschikt
quote:Doet ik
Goed hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt
Hoe is het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |