Beter wit dan verbranden inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Tot zover de zon. Mijn armen zijn nog steeds wit
Of eigenlijkwant meestal verbrand ik binnen een paar uur
Tegens:quote:Op maandag 5 mei 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn de voors en de tegens van beide situaties?
Nee het is niet alsof je de hele dag met je armen naast je benen looptquote:Op maandag 5 mei 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beter wit dan verbranden inderdaadIk zag gister dat mijn armen toch een paar tinten bruiner zijn dan mijn benen
Alleen niemand die het zal zien
Handigquote:Op maandag 5 mei 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
net ook ff in de zon gezetenwas lekker
ik lig nu voor op de afleveringen NCIS die in Nederland worden uitgezondenben toe aan nieuwe afleveringen
zelfs in Amerika is die nog niet uit
quote:
ga je mond spoelenquote:
quote:
Mooi nummer.quote:
Jij hebt toch ook het complete duettenalbum van Brun?quote:
Wat vond je nou eigenlijk van die Beatles nummers behalve dat je Eleanor Rigby al kende?quote:
Oei ik had er maar één geluisterd en ben nu alweer vergeten welkequote:Op maandag 5 mei 2008 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vond je nou eigenlijk van die Beatles nummers behalve dat je Eleanor Rigby al kende?
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
LOL, een vriend van me is boos omdat ik hem als huisdier heb gekocht op facebook![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei ik had er maar één geluisterd en ben nu alweer vergeten welke
Ik ga nu even eten en dan luister ik ze en geef ik je een antwoord.
Overigens, The Madd treedt vanavond om 20u op op het bevrijdingsfestival. Wellicht is het via Internet te volgen.
Ach, ik heb nog wat creditsquote:
Weet ik niet..wellicht dat ik er wel even langsga want het is maar een half uurtje om er te komen. Minder nogquote:Ga je nog erheen?
quote:Ik luister nu Live at Tralfamadore, klinkt goed!
Dat is waarquote:
Altijd leuk toch? Vind het wel jammer dat ik alle festivals gemist hebquote:Weet ik niet..wellicht dat ik er wel even langsga want het is maar een half uurtje om er te komen. Minder nog
Majesty springt er op het moment wel uit jaquote:![]()
Vooral Sail Away en Strange Color Blue en Majesty zijn daar goed. Die moet je in de auto hebben.
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarHoewel ik me wel verbeterd heb. Sterker nog, ik ga meteen het john Butler zipje downen
Ja dus misschien pak ik zo de metroquote:Altijd leuk toch? Vind het wel jammer dat ik alle festivals gemist heb
Ja miep, maar Strange Color Blue staat OOK op LaT. Bijna alle nummers van LaT staan al ergens anders op. Maar het is dan ook een Live CDquote:Majesty springt er op het moment wel uit jaSail Away moet ik nog horen. En nem, Strange Color Blue staat op Industrial Silence
Maar is zeker al een van mijn favorieten
Goed zoquote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik zal ook niet teveel meer je op je "case" zitten, het wordt een beetje oud
Wat komt er nog meer?quote:Ja dus misschien pak ik zo de metro
My badquote:Ja miep, maar Strange Color Blue staat OOK op LaT. Bijna alle nummers van LaT staan al ergens anders op. Maar het is dan ook een Live CD
Ok ik zal niet meer fucken met een echte fanquote:Op maandag 5 mei 2008 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Seven Seconds staat op Grit
Blood Shot Adult Commitment staat op Grit
Strange Color Blue staat op Industrial Silenece
The Kids are on High Street staat op The Deep End
Running out of Time staat op The Deep End
Hard to come Back staat op The Deep End
Sail Away staat op The Deep End
Black Mambo staat op The Nightly Disease
Only When you're Gone staat op The Nightly Disease
Dus
quote:
Niets denk ik. The Madd is de afsluiter.quote:Wat komt er nog meer?
quote:My badHad nog zitten kijken maar zag em er niet tussen staan
Ik overdrijf wat, wellichtquote:
Ja gisteravond een aantal nummers maar ik kon niet alles vinden op Youtube omdat er van die mensen zijn die youtube volpompen met die gare kuttelefoonfilmpjes.quote:Heb je Death Cab nog geluisterd? Vind hem echt vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |