Gezelligquote:Op maandag 5 mei 2008 16:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net mijn beste vriendin in Engeland gebeld en ze komt naar Londen van vrijdag tot zondag
Ik slaap in mijn oude huisquote:Op maandag 5 mei 2008 16:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
GezelligGa je naar in hotel/ hostel of kun je in Londen bij vrienden logeren?
Wat fijn dat dat nog kan! Heb je veel vrienden/ bekenden in Londen? Wat ga je er allemaal doen? Ook nog musea bezoeken?quote:
In Sven z'n woning is het bloedheet. Kun je na gaan hoe erg het is om samen in z'n eenpersoonsbed te slapen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
Hier is het best te doen eigenlijkAlleen in de zon wel erg warm maar dat is juist wel fijn
Ja dat is echt fijnquote:Op maandag 5 mei 2008 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat fijn dat dat nog kan! Heb je veel vrienden/ bekenden in Londen? Wat ga je er allemaal doen? Ook nog musea bezoeken?
Jij hebt tenminste iemand om tegenaan te kruipenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
In Sven z'n woning is het bloedheet. Kun je na gaan hoe erg het is om samen in z'n eenpersoonsbed te slapen.
Ik haat ventilatorsquote:Op maandag 5 mei 2008 16:58 schreef Soempie het volgende:
Vannacht was het echt niet te harden. Toen heeft hij een ventilator op het bed gericht.
Nu heb ik dus keelpijn.
Heb hem vorige week weer gezien en dat was echtquote:
Het lijkt allemaal heel romantisch zo'n band van een afstand maar als je dan hoort hoe hun leven eruit ziet dat is echt verschrikkelijk. Elke dag optreden, wonen in een bus, weken van huis zijn, thuiskomen en na een week weer doormoeten. Zo tof is het nietquote:Op maandag 5 mei 2008 17:03 schreef Soempie het volgende:
Dat zou ik dus nooit kunnen.Veel te moeilijk.
Zou in elk geval niets voor mij zijn. Steeds door moeten reizen en geen rust hebben.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal heel romantisch zo'n band van een afstand maar als je dan hoort hoe hun leven eruit ziet dat is echt verschrikkelijk. Elke dag optreden, wonen in een bus, weken van huis zijn, thuiskomen en na een week weer doormoeten. Zo tof is het niet
Nee lijkt mij ook niets, heb mijn slaap ook veel te hard nodigquote:Op maandag 5 mei 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zou in elk geval niets voor mij zijn. Steeds door moeten reizen en geen rust hebben.Maarja, ze kiezen er zelf voor. Hoe lang duurt zo´n tour eigenlijk? Er zitten neem ik aan ook maanden tussen waarin ze wel thuis zijn? Hoe is die verdeling?
Ik zou naar huis gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
Ik moet beslissen of ik nog anderhalve dag in Breda blijf of dat ik vanavond naar huis ga. Moeilijk.
Doe ikquote:Op maandag 5 mei 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
Oke, dan is het dus echt: geniet er van zolang als het duurt.
Wat zijn de voors en de tegens van beide situaties?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:24 schreef Soempie het volgende:
Ik moet beslissen of ik nog anderhalve dag in Breda blijf of dat ik vanavond naar huis ga. Moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |