Niet zo pessimistisch doen, niet heel lang geleden ging er gewoon een topic per dag doorheen. Het heeft nu te maken met koninginnedag, hemelvaart, weekend en algemeen mooi weerquote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Soempie het volgende:
Nem![]()
het is wel triest gesteld met de SC de laatste tijd.
omdat ik m'n computer niet mee naar buiten kan nemen en ik hem nodig heb bij m'n leerwerk.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
omdat ik m'n computer niet mee naar buiten kan nemen en ik hem nodig heb bij m'n leerwerk.![]()
En waarom zitten jullie binnen?
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Soempie het volgende:
Nem![]()
het is wel triest gesteld met de SC de laatste tijd.
Dat had je in je lunchpauze kunnen doenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, lunch is op, moet weer aan de slag
Het is werkelijk fantastisch buiten, zonnetje schijnt, warme lucht, nauwelijks wind... ik zou zo een biertje willen drinken op een terrasje
Ik ben na de lunch even buiten geweest, maar er is hier geen terrasje in de buurt. Bovendien denk ik dat m'n baas niet erg blij is als ik naar alcohol ruik na de lunch... en nog klanten moet ontvangenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dat had je in je lunchpauze kunnen doen
Ik ga nu douchen
Ja dat wordt meestal niet gewaardeerdquote:Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben na de lunch even buiten geweest, maar er is hier geen terrasje in de buurt. Bovendien denk ik dat m'n baas niet erg blij is als ik naar alcohol ruik na de lunch... en nog klanten moet ontvangen
Ik heb het meerdere keren gepresteerd als vakkenvuller. Nooit wat over gehoordquote:Op maandag 5 mei 2008 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat wordt meestal niet gewaardeerd
Ik zou er gewoon een zakenlunch van hebben gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben na de lunch even buiten geweest, maar er is hier geen terrasje in de buurt. Bovendien denk ik dat m'n baas niet erg blij is als ik naar alcohol ruik na de lunch... en nog klanten moet ontvangen
Maar vakkenvullers hebben geen klanten met een bankrekening van 2 miljoen.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het meerdere keren gepresteerd als vakkenvuller. Nooit wat over gehoord
Jaaa! Oldschool klanten ronselen. Dronken voeren en dan het contract onder hun neus schuivenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een zakenlunch van hebben gemaakt.
Misschien welquote:Op maandag 5 mei 2008 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar vakkenvullers hebben geen klanten met een bankrekening van 2 miljoen.
Je moet ook in de zon gaan zitten en af en toe wegsoezen in de schaduwquote:Op maandag 5 mei 2008 15:00 schreef MaJo het volgende:Nog steeds ziek
En alweer DCFC aan het luisteren
Van mijn Lastfm lijst klopt trouwens niets, ik heb zogenaamd 8x Madrugada en 8x DCFC geluisterdDat zullen dan wel enorme uitschieters worden volgende week
Net even in het zonnetje gezetenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook in de zon gaan zitten en af en toe wegsoezen in de schaduw
Yupquote:Op maandag 5 mei 2008 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Oh dus je gaat aanstaand weekend erheen? Dan zou ik het zéker even rustig aan doen deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |