quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij Sven kan ik geen koffie zetten.![]()
Zou er wel goed ingaan nu.
Wat is de virtuele wereld toch bizar hequote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja!! Helemaal niet meer aan gedacht dat je daar heen was. Vroeg me de laatste dagen al af waar je was.Maar leuke tijd gehad dus.
Hij lust geen koffie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoezo niet, heeft ie geen koffiezetapparaat?
Eerstkomende cadeautje: een perculator![]()
Ik heb alleen maar exen die hier ook posten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wow lijkt me echt vreemd als je ex ineens opduikt op hetzelfde forum (godzijdank is Fok! groot), ik hoop in elk geval dat mijn ex het uit zn hoofd laat![]()
Vind het niet zo boeiend.quote:
stalkertjequote:Ondertussen lurk ik op het forum waar mijn vriend post![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef Soempie het volgende:
Post hij boeiende dingen?![]()
Sven post ook op een ander forum, maar dat gaat alleen maar over auto's. Is het stalken niet waard.
euh, tweakers en bmw.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
omg, een moeder die tegen haar kindje staat te schreeuwen buiten:
'ben je nou helemaal gek geworden! Ik heb gezegd dat je hier moest blijven! IK KOM ER ZO AAN! Godverdomme! Ik ga nooit meer met jou naar de stad!!!'!
![]()
![]()
Plaatsvervangende schaamte.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef Whiteguy het volgende:
Terug uit DC... was tof. Hoop gezien/gedaan/mooi weer gehad.
Ik ga er niet vanuit, maar heb ik hier nog wat gemist ?
Sowieso de gebruikelijke dingen gezien natuurlijk: witte huis (van buiten), pentagon, capitool (van binnen), arlington cemetery, koninginnedag gevierd op de nederlandse ambassade... te veel om op te noemen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk heb je wat gemist. Hup, bijlezen.Zoveel topics zijn het niet.
![]()
Maar vertel eens wat meer over wat je gezien en gedaan hebt?
goed idee.quote:
Starbucks.. wat heb ik daar een hekel aan gekregen zeg in de US. Echt ELKE straat zit er wel een, tot vervelens aan toe. Zelfs binnen sommige winkels zit weer een starbucks winkel... loop je in een boekwinkel rond, stuit je opeens op een starbucks baliequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vergeet de koffie helemaal, laten we hier een kop gaan drinken:
[ afbeelding ]
Dit is de Duitse Starbucks![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |