Uhuhquote:Op maandag 5 mei 2008 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zijn dat de dames die nu bij Jensen op de bank zitten?
Neh laat maarquote:Op maandag 5 mei 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
MaJo, je kan er weer ergens naar uitkijken
Musical over Steve Irwin in de maak
Verwijzing naar Monty Python?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Er zit ook nog een retegave scene in over een dode papegaai maar die kan ik niet vinden op Youtube.
In MP had er toch iemand een dode papegaai op zijn schouder ofzo?quote:
Nee iemand gaat terug naar de dierenwinkel omdat de papegaai dood is en de verkoper beweert dan dat ie helemaal niet dood isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In MP had er toch iemand een dode papegaai op zijn schouder ofzo?
Hier ging zijn papegaai bijna dood. Die brent 'ie naar de dierenarts die zegt dat 'ie het niet gered heeft.
Als Peter vraagt hoe en of 'ie waardig gestorven is dan komt er een heel verhaal wat er met die papegaai gebeurt is en dat is gewoon hilarisch
Ohja, dat was 'mquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee iemand gaat terug naar de dierenwinkel omdat de papegaai dood is en de verkoper beweert dan dat ie helemaal niet dood is![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook het complete duettenalbum van Brun?
Bij Sven kan ik geen koffie zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:41 schreef LadyBlack het volgende:voor Soempie, ik ga zo zelf ook maar een bakje zetten denk ik!
Oja!! Helemaal niet meer aan gedacht dat je daar heen was. Vroeg me de laatste dagen al af waar je was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan overigens zeggen dat Hamburg een toffe stad is!!
Het centrum was behoorlijk groot, na-oorlogs lelijk en suf, maar de wijkes ten westen daarvan waren echt geweldig!!! Beetje kunstenaarsbuurten, vintage-, tweedehands-, en anders originele winkels, leuke cafeetjes en gezellige straatjes.
Ohja, en het was heerlijk weer, dat droeg ook bij aan de sfeer natuurlijk
Ik had er niet eens aan gedacht dat ik nu ook kan zien wat hij post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |