abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:52:27 #176
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_58708010
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:03 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

gewoon in de boot klimmen en voor het stuur gaan staan. Dan gewoon de toets indrukken die je normaal ook indrukt om een auto in te stappen..
Ja zo is het mij ook gelukt... kon vrij makkelijk aan de politie ontsnappen.. beter als met de auto, dit maak ik bij veel missies mee, al schiet je ook maar 1 agent neer heb je gelijk 3 sterren en dan wordt het al een pain in the ass

Is het mogelijk om bv te ontkomen door in de metro te stappen? Of kunnen ze je daar ook volgen?

Nog ff een hele trieste vraag or..
Maar hoe kan je in godsnaam een hoertje op pikken? Ik sta maar te toeteren voor zo hoer of zet een leuke radiostation op ik stap uit ik druk alle mogelijke knoppen in maar ze stapt maar niet in
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:14:23 #177
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58710485
je bent te lelijk
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58710969
3 keer raden hoe ik mijn accespoint heb genoemd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58711024
Online is echt ontzettend vet. Helemaal als je gewoon een headsetje heb zodat je makkelijk de plannen kan bespreken..

Mijn ps3 id : minidof
pi_58711394
Ik heb hem sinds kort ook op de Xbox360, maar wat is de multiplayer klote zeg. Ik kies vanuit de telefoon een spelmode, vervolgens moet hij lang laden en dan 4 van de 5 keer krijg ik meteen disconnected from game server. Waarna het spel weer moet laden om terug te keren naar singeplayer. Ik herhaal deze handeling dan enkele keren totdat ik een keer een game kan joinen, of ik moet zelf een game samenstellen maar er komen geen andere spelers bij op korte termijn. Ik ben nu ook alweer 15min aan het kutten en nog geen minuut online gespeeld. :S. Heeft iedereen dit of doe ik iets verkeerd??
pi_58711572
Dat had ik op de ps3 ook maar na die patch hebben ze het nu wel redelijk op orde. Ik met wel zeggen at ik alleen nog maar met vrienden vanuit de party mode gestart heb.
pi_58714792
ik zie steeds dingen spawnen van ong. 100 meter ingame en vaak ook dichterbij. dit is erg frustrerend. ik heb gta4 opnieuw geisntalleerd maar dat heeft niet geholpen. weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik eraan kan doen, want dit hoort niet zo te zijn.
pi_58716786
ID= KREUKNEUS
pi_58721879
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je bent te lelijk

Ben nu op een punt in het spel dat ik af en toe een missie op nieuw moet doen, dus hij wordt pittiger

En neee dit is niet al bij de 2e missie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens,
SPOILER
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:07:37 #185
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58721999
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 08:43 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ben nu op een punt in het spel dat ik af en toe een missie op nieuw moet doen, dus hij wordt pittiger

En neee dit is niet al bij de 2e missie
SPOILER
Trouwens,
SPOILER
Alleen lezen als je het einde wil weten mickey
SPOILER
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_58733160
Ik heb nog maar 2x gespeeld sinds ik het spel heb (op de release)

Hoe cool is dat!
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_58737200
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:29 schreef Glennz het volgende:
ik zie steeds dingen spawnen van ong. 100 meter ingame en vaak ook dichterbij. dit is erg frustrerend. ik heb gta4 opnieuw geisntalleerd maar dat heeft niet geholpen. weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik eraan kan doen, want dit hoort niet zo te zijn.
Is normaal.. Naar mijn weten.
なんだっけ
  zondag 18 mei 2008 @ 11:58:58 #188
164122 Feitosa
Brombeer
pi_58740230
Echt vaag, zoek je een hummer of een andere exoot, vind je ze nergens. Heb je eindelijk zo,n bak te pakken , rijden ze overal rond. Valt te veel op.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 18 mei 2008 @ 12:34:25 #189
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58740822
Wat een keuze tussen Playboy en die andere zeg

Owja Turismo FTW
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 18 mei 2008 @ 13:20:50 #190
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58741516
Ik vond de keuze niet zo heel moeilijk:
SPOILER
Suffering from Oblomow's
pi_58743551
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:20 schreef Govinda het volgende:
Ik vond de keuze niet zo heel moeilijk:
SPOILER
SPOILER
Missie's vallen wel mee vind ik kwa moeilijkheid, nog nooit echt moeite gehad. Meestal koop ik een vest en AK + nades, en veel dekking zoeken helpt echt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 18 mei 2008 @ 16:05:10 #192
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58744202
Wat is nou het verschil tussen de AK en de M4? En de beide SMGs?
Suffering from Oblomow's
  zondag 18 mei 2008 @ 21:47:45 #193
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58750502
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:31 schreef Agiath het volgende:

[..]
SPOILER
Missie's vallen wel mee vind ik kwa moeilijkheid, nog nooit echt moeite gehad. Meestal koop ik een vest en AK + nades, en veel dekking zoeken helpt echt
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_58756696
Ik lees echt overal dat je op een gegeven moment de keuze moet maken tussen playboy-x en
SPOILER
Heb echt te doen met die gast
Vindt Playboy-x echt een retard.

Heb zelf snowstorm trouwens op een best coole manier opgelost
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Wootism op 20-05-2008 09:24:23 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  maandag 19 mei 2008 @ 18:10:00 #195
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_58765445
het zou zeg maar tof zijn voor degene die er nog moeten komen, dat je het even tussen spoiler tags zet

Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 19 mei 2008 @ 18:48:28 #196
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58766065
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:47 schreef Wootism het volgende:
Ik lees echt overal dat je op een gegeven moment de keuze moet maken tussen playboy-x en Dwayne.... hoe de fok kan je keuze maken om Dwayne te poppen!? Heb echt te doen met die gast
Vindt Playboy-x echt een retard.

Heb zelf snowstorm trouwens op een best coole manier opgelost
SPOILER
SPOILER
Ik vindt overigens wel dat ze chekpoints in het spel hadden kunnen inbouwen, maar ja er is altijd wel iets te zeuren.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_58786713
Mannen, er is veel gezeur met het online spelen, maar weet iemand misschien welke poorten je moet openzetten bij je router? Ik heb namelijk bij meerdere games gezeik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58787496
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
Mannen, er is veel gezeur met het online spelen, maar weet iemand misschien welke poorten je moet openzetten bij je router? Ik heb namelijk bij meerdere games gezeik
Upnp aanzetten is het makkelijkst manier.. Dit zie je dan ook terug bij de netwerconfiguratie op je ps3
なんだっけ
pi_58787575
Uitgespeeld zo'n 27 uur op de teller nu. Tijd voor de duiven en stuntjumps
pi_58797625
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef davey579 het volgende:
Uitgespeeld zo'n 27 uur op de teller nu. Tijd voor de duiven en stuntjumps
Damn!
Dan ben je er wel echt doorheen geraced!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Zit nu op 15 uur spelen en zit op 21% van de game en heb 540.523 dollar
Geen idee wat ik verder met dat geld moet.

Wil gewoon zo lang mogelijk genieten

[ Bericht 13% gewijzigd door Wootism op 21-05-2008 10:37:43 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')