Ernstig. Ik heb er ook nog steeds last van. Ook nu ik NAT2 heb ipv NAT3quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Gamer_V het volgende:
Nou heb ik zelfs een keer 'connection to one or more players has been lost' gehad terwijl ik de fakking host was!
en ik was aan het winnen
1. update komt vanzelf als je connected bent met internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Lichtpunt het volgende:
Vandaag ps3 gekocht met gta en vanaf 15uur zo ongeveer gespeeldmaar even twee vraagjes:
1. Het schijnt dat sommige mensen hun ps3 stuk ging door het spel, haperingen etc. Is dit inmiddels door de updates verholpen of moet ik daar zelf wat voor doen?
2.Hoe de f*** moet ik bowlen, ik krijg het maar niet voor elkaar zo'n bal in mijn hand te krijgen
same here, vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:58 schreef reetveter het volgende:
Wie kan me wat over dat online wijsmaken want ik snap der niks van. Heb wel een profiel aangemaakt maar als ik online ga zie ik amper spelers
RTFM ^-^quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:45 schreef Lichtpunt het volgende:
ben na half uur kutten eindelijk erachter hoe multiplayer werkt, had wel wat duidelijker gemogen zeg.
Nah, je kunt hem ook weer voor je safehouse zetten hoor. Na 2 keer saven ofzo is hij weer gemaakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:34 schreef Mindstate het volgende:
Ach, het bewaren van auto's, heb je sowieso niet heel veel aan. Als je een beetje gast en niet te voorzichtig rijdt rijd je hem zo in de prak, of je moet de hele tijd naar de garage gaan maar dat is totaal onpraktisch.
het ligt niet aan hoevaak je saved, als je m laad dan is hij weer heel (simpelweg omdat het spel een auto nooit kapot laad, en als je saved en daarna weer naar buiten loopt is alles nog als daarvoor)quote:Op zondag 1 juni 2008 19:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nah, je kunt hem ook weer voor je safehouse zetten hoor. Na 2 keer saven ofzo is hij weer gemaakt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef Wootism het volgende:
Kan iemand me helpen met de RANSOM missie?
Deze bevind zich op het 3de eiland en heeft een icoontje van een mannetje wat met beide armen omhoog staat. \o/
Als ik voor het gebouw sta, staat er "Go to the top floor of the safehouse", wat ik sowieso niet snap, want naar mijn weten is het geen safehouse..... maargoed, als ik eenmaal op de bovenste verdieping sta gebeurd er niks en kan ik gewoon een beetje rondlopen over de daken enzo...
Ik snap er echt de ballen niet van wat de bedoeling is van van deze missie, kan er ook op internet niks over vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door reetveter op 01-06-2008 21:41:23 ]I never workout
Ja klopt ja, dat is al veel vaker op gemerkt op gtaforums...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:40 schreef reetveter het volgende:
zo beter?
en ik kijk nu die film behind enemy lines en ik vind die niko bellic netzo veel op die servier lijken
okeokequote:Op zondag 1 juni 2008 22:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja klopt ja, dat is al veel vaker op gemerkt op gtaforums...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |