quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:25 schreef Miam het volgende:
Mag ik net zoals koningin aan de bovenkant en onderkant een rood wit blauwe vlag,
en oranje haar?!
Dank u!
(ps, kan die vlag ook van m`n wang?)
Bedankt, nu heb ik er 3.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb je niet liever iets simpels?
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Thanks, ik begin echt blind te wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:10 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond al in de OP
daar is dit topic toch voorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Is het nog wel mogelijk een verzoek tot het maken van een usericoon in te dienen
Dat is helaas niet meer mogelijk sinds 22 mei 09:15.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Is het nog wel mogelijk een verzoek tot het maken van een usericoon in te dienen
Zo?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nee omdat het zo rustig hier was dacht ik dat er geen makers meer zijn maar ik dacht aan mijn plaatje wat ik nu had en dan het vitesse logo met de nederlandse vlag
[ afbeelding ]
En dan deze erbij , ik was nog op zoek naar meer plaatjes van vitessenaren in oranje maar die kan ik eventueel altijd nog er later inbouwen( sikora hoeft er in iedergeval niet in
)
Zo dat is snelquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:29 schreef RayMania het volgende:
Welkom terug kleinzusje. Topic zal wel een boost krijgen.
Dag kanjert !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |