Nou ja; doelbewust de man - ongeacht de situatie - en dan ook nog een opstootje veroorzaken. Volgens mij had Luinge hem anders geeneens een kaart gegeven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
Ach de overtreding viel opzich wel mee en geel geeft hem ook een schorsing
Luinge en Den Haag, die fluit daar altijd een beetje mild voor ADO om een beetje goodwill te kweken daar volgens mij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja; doelbewust de man - ongeacht de situatie - en dan ook nog een opstootje veroorzaken. Volgens mij had Luinge hem anders geeneens een kaart gegeven.
Hij moet toch wel veilig over de Geleenstraat kunnen lopen hequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Luinge en Den Haag, die fluit daar altijd een beetje mild voor ADO om een beetje goodwill te kweken daar volgens mij.
eensch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Blawh het volgende:
Alleen vanavond al meer sfeer bij ADO dan een heel seizoen VVV bij elkaar.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:02 schreef _Mike_ het volgende:
Nog een extra reden dat VVV eruit mag, ze hebben de zelfde klappers als AZ
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Blawh het volgende:
Gelul. Hij krijgt mandekking in een zone systeem. ADO offert spelers op om hem het spel te beletten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Sinds de aankondiging van zijn vertrek speelt Amrabat als een natte krant. Werkelijk waar.
Toeschouwersaantallen zeggen niet alles over de sfeer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
![]()
Voor ADO een van de wedstrijden die er echt om gaat en het stadion zit nog niet eens halfvol
Ben je ooit bij VVV geweest. Daar sluiten de bierpompen pas bij het overlijden van de barkeeper.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Blawh het volgende:
Dan heb ik een gehoorstoornisquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toeschouwersaantallen zeggen niet alles over de sfeer.
5000 kunnen meer lawaai maken dan 30.000.
Lekker boeiend, er zitten nu net zoveel mensen als in een bijna volle Koel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
![]()
Voor ADO een van de wedstrijden die er echt om gaat en het stadion zit nog niet eens halfvol
Dat de bierpompen aanstaan heeft vrij weinig met sfeer te maken, niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je ooit bij VVV geweest. Daar sluiten de bierpompen pas bij het overlijden van de barkeeper.
ADO in de op 2 na grootste stad van Nederland. Zet deze wedstrijd in de kuip of de Arena. En alleen de bovenste ring in vak H-2 is vol
Ja daar ligt het aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend, er zitten nu net zoveel mensen als in een bijna volle Koel.
En dat stadion ligt trouwens op een gigantische kutplek, eerder in Nootdorp/Ypenburg dan in Den Haag
Dat is wel helemaal waar natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toeschouwersaantallen zeggen niet alles over de sfeer.
5000 kunnen meer lawaai maken dan 30.000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |