geheel vrij naar Voyeur:
Enige discipline is wel vereist!!!! dus houdt U aan de volgende regels
Iedereen die lekker ongenuanceerde dingen wil roepen als:
-die trut is een slet/hoer/vetzak/anorexia geval
-die lul is een nikker ( nou nou) /mietje, homo flikker /patser of toch gewoon een lul
-hebben die trut en die lul het nou al gedaan
-wanneer zal ik het nou zelf ooit eens doen
- random scheldwoord processing (kan beter)
- Fok! suks en de rest ook
- wat is dat nou?.. VvP?
is hier weer net zo welkom als in alle voorgaande topics met voud gespeldde titels. (fout gespelt toch?)
Dit is het meest voorkomende topic (dagelijks 10 over vergelijkbare ongein) in ieder forum op het internet en dat is te danken aan xenofobie, angst voor het andere geslacht, ongebreidelde hormonen en het gebrek aan kennis van onze moerstaal.
De spelregels: van te voren niet kijken of er al een topic over is, in de topictitel naar keuze sucks of fucks en minstens drie uitroeptekens, niet lezen wat anderen al schreven en een maximum van drie regels per post.
Diegene die post: vooral niks zeggen in je post, wacht op de eerste reactie en scheldt de eerste replyer gelijk flink uit. Wordt vanzelf druk dan! Zo hebben we de beste kans dat het min of meer onsamenhangend gelul blijft.
Er wordt door niemand enige aandacht besteedt aan dit topic: laten we dat samen in ere houden. Nobody is watching you !
Ga vast klaarzitten: ranzige teksten volgen vanzelf....
Dank Voyeur
Ruud heeft trouwens last van het Pilles de la Ruktrek syndroom. Die gast kan het alleen maar over voorhuidjoggen praten.
Ik heb dat godverdomme zelf kut ook nooit klote geweten fuckshit maar nu kut je het hoer zegt ja klotebek fuckfuck je hebt kutkut ge-fuck-lijk
quote:
[b]op 11-04-1999 om 12:20 PM schreef
Ruud heeft trouwens last van het Pilles de la Ruktrek syndroom. Die gast kan het alleen maar over voorhuidjoggen praten.
Vind je het gek??
de gemiddelde man denkt plus minus elke 12 min aan sex.
En ik vind Ruud typisch zo'n man die VER boven het geniddelde zit
Hij moet toch ergens zo sexueel gefrustreerd van geworden zijn????
Een soort potloodventer die (geblondeerde?) Ruud.
quote:
op 11-04-1999 om 01:00 PM schreef BadGirl het volgende:
...... hij lijkt mij namelijk typies zo'n vent die na een minuut al klaarkomt.
Mee eens. Daarna smeert hij dat geile vocht in zijn haar dat er wit van uitslaat. Sommige stukken van zijn haar hielden het niet meer uit en hebben al losgelaten.
[Dit bericht is gewijzigd door Kutkip bv (Datum 04 November 1999).]
quote:
op 11-04-1999 om 01:35 PM schreef Kutkip bv het volgende:
Over welk haar heb je het nu, schatje?
Zijn wortelhaar?
Over zijn peenhaar, lekker ding.
quote:...en dat duurt bij mij gemiddeld 13 minuten per keer.
op 11-04-1999 om 12:54 PM schreef bobsel het volgende: (...)de gemiddelde man denkt plus minus elke 12 min aan sex.(...)
quote:13 keer per minuut.
op 11-04-1999 om 02:25 PM schreef BadGirl het volgende: (..)het DOEN?
gefeliciteerd ermee.
quote:
op 11-04-1999 om 02:36 PM schreef GHaven het volgende: 13 keer per minuut.
Cool!! Met jou kan ik op nivo praten. Wat houdt Club Fuck nu eigenlijk precies in? Een soort Danssalon op zondag? Cool!!
quote:Om heel eerlijk te zijn, waarde vrinden, denk en doe ik nooit aan sex. Ik vind het meer iets voor hippies.
op 11-04-1999 oreerden mijn alom gewaardeerde collegae Girl, Kip en Risico onder andere de volgende wijsheden: (..)Fuck(...)Freak(...)geile lul(...)geile bijbelverhalen(...)
Voor de voorplanting staan ons tegenwoordig effectievere en hoger geavanceerde technologien ter beschikking dan dat primitieve gedauw.
En ja, zoals je op mijn homepage kunt lezen, ik geloof dat iedereen die aan sex doet, zonder reproductie als doel, in het vagevuur geworpen zal worden.
Mijn stelling luidt aldus:
"Sex is niet meer van deze tijd"
Uw reactie?
Capiche????????
GHaven, ten eerste bedankt voor je reactie.
Bedoel je dat sex geen deel meer uitmaakt van de huidige maatschappij? Ik ben wel van mening dat sex een andere betekenis aan het krijgen is maar het is nog zeker van deze tijd. Sex past zich gewoon aan de tijd aan.
Mijn stelling luidt daarom:
Sex, altijd.
quote:
op 11-04-1999 om 04:24 PM schreef BadGirl het volgende:
Okee. Ik zal mijn naam als Badgirl maar even waarmaken.
Ik neuk wanneer waar hoe en met wie ik wil.
Ik neuk teder, lief, ondeugend, wild, nat, geil als ik daar zin in heb.
En niet om "nieuwe schepsels" op aarde te zetten. Als het moet bind ik een dildo voor en neuk jou in je vrome ass. No Problemo.
Neuken is lekker en gezond.Capiche????????
Allrighty BadGirl, that's the way I like it!!!! BadGirl becomes WetGirl???
Ik krijg wel een ontzettend nat voorhoofd van dat vrome geouwehoer....dus Kutkip, het moest even
quote:Mijn mening ook beste Kip, dus als je even tot zes uur wacht dan ejaculeer ik jullie met veel plezier alle drie in het gezicht.
op 11-04-1999 om 04:25 PM schreef Kutkip bv het volgende: (...)Sex past zich gewoon aan de tijd aan.(...)
Excuses als het een beetje verwarrend wordt, maar ik heb al mijn verschillende persoonlijkheden niet zo onder controle.
quote:Hm.
op 11-04-1999 om 04:39 PM schreef BadGirl het volgende:
Nou Ghaven, (...)Je bent inderdaad een loser.
(...)Moge dat duidelijk zijn.
Betekent dat dat het spel met de voorbind dildo niet doorgaat?
Oh well. Het zij zo. En als u me nu excuseert ga ik mezelf even verhangen.
You suck hey? Suck yourself.
:0:0
quote:
op 11-04-1999 om 04:32 PM schreef BadGirl het volgende:
Ik krijg wel een ontzettend nat voorhoofd van dat vrome geouwehoer....dus Kutkip, het moest even
Daar zit niemand op te wachten. Nouja, Ghaven misschien maar die is toch letterlijk van God los.
Dus:::::
Move IT!!!!
Voorderest ben ik heel lief.
quote:
op 11-04-1999 om 04:56 PM schreef Maurisico het volgende:![]()
![]()
Trouwens Badgirl, je zegt wel dat je niet neukt om voort te planten? Waar komen die 26 kleinkinderen dan vandaan???
Ja sorry Maurisico....dat was mijn oma die zat weer es bijdehand op mijn naam items te posten....
Isse goed....
Adios!
Enne...kissie kissie he...
"GHaven, Je hoofd wordt blauw!"
Hmmm, volgens mij halen we dan vier miljoen kijkers, met gemak!
Neuken, vechten, trekt de gemiddelde VOOkijker wel aan toch?
quote:
op 11-04-1999 om 05:00 PM schreef BadGirl het volgende: Enne...kissie kissie he...
Geile groetjes
quote:
op 11-04-1999 om 05:03 PM schreef Kutkip bv het volgende:
Geile groetjes
Nou, Huuh! Je laat me blozen....
quote:Okay, waar hangt die camera?
op 11-04-1999 om 05:01 PM schreef Kutkip bv het volgende: (...)"GHaven, Je hoofd wordt blauw!"
Laat ook maar zitten. Vaarwel wrede wereld!
quote:Okay, waar hangt die camera?
op 11-04-1999 om 05:06 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 11-04-1999 om 05:01 PM schreef Kutkip bv het volgende: (...)"GHaven, Je hoofd wordt blauw!"
Laat ook maar zitten. Vaarwel wrede wereld!
[/quote]
BB-VOLGER PLEEGT IN FOK-FORUM ZELFMOORD.
Gisteren is op het populaire Fokzineforum een zelfmoord gepleegd. De populaire eend GHaven nam de hand aan zichzelf na beledigingen over en weer.Hoofdverdachten in deze zaak zijn de hete B.G en de gevaarlijke K.K. Zij zouden volgens Fokwoordvoerder Danny Roodbol GHaven hebben aangezet tot zijn daad.
Ghaven die verre familie was van Donald Duck gaf geen commentaar meer op zijn daad.
quote:
op 11-04-1999 om 05:14 PM schreef Maurisico het volgende:
Ghaven, zet die snavel van je eens in de wax!
ziet er niet uit man. als je je werkelijk verhangt heeft Fok wel de primeur:BB-VOLGER PLEEGT IN FOK-FORUM ZELFMOORD.
Gisteren is op het populaire Fokzineforum een zelfmoord gepleegd. De populaire eend GHaven nam de hand aan zichzelf na beledigingen over en weer.Hoofdverdachten in deze zaak zijn de hete B.G en de gevaarlijke K.K. Zij zouden volgens Fokwoordvoerder Danny Roodbol GHaven hebben aangezet tot zijn daad.
Ghaven die verre familie was van Donald Duck gaf geen commentaar meer op zijn daad.
Excusez moi lieve Maurisico...Ghaven kon toch ook geen commentaar geven als ie zichzelf net had opgehangen?
wwar zijn ze bij V mee bezig door ons zo te jennen met BBspy.. gvd mompelde hij
quote:
op 11-04-1999 om 05:29 PM schreef Maurisico het volgende:![]()
![]()
Bad Girltje!!!! Heeeeeeee!
Goed gelezen, Dat was nou een DFB'tje!
Jaja, ik ben dan wel blond maar niet dom....
Maar leuk stukje fantasie...! (over die gh dan)
Hurry up Re!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |