Mijn enthousiasme voor Black wat doe je!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n 5-7 werkdagen.
En ja, BB doet het erg goed als je mensen in dezelfde kamer dood wil laten stikken.
Ja, maar nooit op m'n huid alleen op papier. Ben je er blij mee? (reviewtjequote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dankje W1ZZ! Sampletje delen is geen probleem! Had je 'm nog niet geprobeerd?
Stereo, ik denk dat je wat in de war bent, jouw sampletjes zijn net pas op de post gedaan
Jup, had 'm al van tevoren een keer op m'n huid geprobeerd. Zat te twijfelen tussen deze en Green Valley, maar deze beviel 't best. Review volgt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:44 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ja, maar nooit op m'n huid alleen op papier. Ben je er blij mee? (reviewtje)
Is hetzelfde geurtje idd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef rattt het volgende:
Toevallig armani code besteld... maaaar weet iemand of dit dezelfde is als die armani black code?
Die had ik zo'n 2 jaar geleden gekocht namelijk en is nu opGing er vanuit dat ze hetzelfde waren maar als iemand dat toevallig zeker weet?
Ok mooi! Kwam in een ouder topic namelijk tegen dat er toch (iets)verschil tussen zou zitten dus vandaar de vraagquote:
Volgens mij versterkt dat de geur juist.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Okee thanks. Dan worden het er 4, want ik heb het diee dat ik geurtjes er altijd afzweet (heb veel transpiratie die overigens niet ruikt. Gewoon veel vocht)
Superaquatic!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:54 schreef W1ZZ het volgende:
Wat vind je van de MI trouwens?
Jouw atomizers zijn veel fancier dan de mijne.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
In de atomizer zit het restje Noir Epices, daar was de hele ruil om begonnen weet je nog?Die atomizer komt vast wel weer een keer deze kant op in een andere ruil
Erolfa was niet helemaal mijn ding, dus vandaar dat ik die er last minute maar bij heb gedaan. Laat me weten wat je er van vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |