Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Heel suf, ik had helemaal speciaal de verwarming aangezet, uur later, nul. Is ie gewoon 'dood'.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:41 schreef Vork het volgende:
Hier moest ik zijn, toch?
Volgens mij is mijn brood mislukt. Gist kapot, want hij ziet er wel erg klein uit.
Peri! Ik benijd jequote:Op zondag 4 mei 2008 09:18 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vanmiddag naar het ballet, Romeo & Julia. Heb er zin in,
!
Oe ! Errug spannend! Ik neem aan dat je bedoelt met een nieuwe baan?? (sorry als je dit al honderd keer verteld hebt, ik heb niet zo goed opgelet vrees ik). En ga je dan op en neer rijden totdat je in Leuven gaat wonen??quote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik! Ga! Morgen! Beginnen! In! Belgie!
Fokking spannend, ik ben echt nerveuzig
dan hoop ik voor je dat ze dit niet lezenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Tezz het volgende:
Ik ga straks lekker bbq-en bij vrienden. Nou ja lekker........het zijn de allerliefste vrienden van de wereld, maar behoorlijk a-culinair zeg maar. Op feestjes is het plakje leverworst toch wel het hoogtepunt van de avond en ik verwacht vanmiddag bbq-worstjes van de lidl, hamburgers en fricadellen uit het vriesvak en misschien een stukje kipfilet. Oh ja, en salades recht uit de emmer natuurlijk!
Maar goed, geeft niet, het zijn lieve vrienden en al mijn andere lieve vrienden komen ook dus.......
Het is niet officieel een baan, maar iddquote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe ! Errug spannend! Ik neem aan dat je bedoelt met een nieuwe baan?? (sorry als je dit al honderd keer verteld hebt, ik heb niet zo goed opgelet vrees ik). En ga je dan op en neer rijden totdat je in Leuven gaat wonen??
Ik ben echt een computerkneus, doe maar mp3 dus.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Heel suf, ik had helemaal speciaal de verwarming aangezet, uur later, nul. Is ie gewoon 'dood'.
7 gram gedroogde gist op een pond bloem, en een theelepel zout ofzoSucces.
[..]
Peri! Ik benijd jeWat gaaaaaf.
Nynke, Steer en Isa: veel succes vanmiddag! En plezier ook, natuurlijk
MinderMutsig & PF; M4A-bestanden OK? Of zal ik MP3's maken?
Ik! Ga! Morgen! Beginnen! In! Belgie!
Fokking spannend, ik ben echt nerveuzig
doet me denken aan van die verjaardagen waar dan 2 schaaltjes chips, 1 schaaltje borrelnootjes en een plankje met een paar blokjes kaas op tafel staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Tezz het volgende:
Ik ga straks lekker bbq-en bij vrienden. Nou ja lekker........het zijn de allerliefste vrienden van de wereld, maar behoorlijk a-culinair zeg maar. Op feestjes is het plakje leverworst toch wel het hoogtepunt van de avond en ik verwacht vanmiddag bbq-worstjes van de lidl, hamburgers en fricadellen uit het vriesvak en misschien een stukje kipfilet. Oh ja, en salades recht uit de emmer natuurlijk!
Maar goed, geeft niet, het zijn lieve vrienden en al mijn andere lieve vrienden komen ook dus.......
M4A is voor iPodsquote:Op zondag 4 mei 2008 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben echt een computerkneus, doe maar mp3 dus.
Dude! Je vergeet de toastjes met selleriesaladequote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
doet me denken aan van die verjaardagen waar dan 2 schaaltjes chips, 1 schaaltje borrelnootjes en een plankje met een paar blokjes kaas op tafel staan.
Vind dat altijd zo treurig.
Eigenlijk is het een studiequote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar CF, morgen je nieuwe baan... maar wanneer gaan jullie dan verhuizen en hoe doe je dat in de tussentijd?![]()
Wel spannend! Wat voor baan is het?
Volgens mij at mijn moeder het altijd op haar broodbeleg...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot vindt dat heerlijk, hoorEen van zijn vele, veeele eetzonden
Wrm niet?? Ik zeg toch dat ze heel lief zijn (dat maakt alles goed, hihi).quote:Op zondag 4 mei 2008 12:17 schreef latislos het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat ze dit niet lezen
Ik vind alleen de opgepimpte zelfgemaakte versie lekker. Met noten en manderijntjes erdoor enzo.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bied bij dat soort feestjes altijd aan om te komen helpen met vlees uitzoeken, voorbereiden etc. zodat ik weet dat er lekkere dingen op het menu staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Tezz het volgende:
Ik heb t weleens helemaal zelf gemaakt... Kutklusje, die onregelmatige selderijknol julienne snijdenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind alleen de opgepimpte zelfgemaakte versie lekker. Met noten en manderijntjes erdoor enzo.
Soms is het best lekker. Net als eiersalade uit de supermarktquote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen eetzonde, iedereen eet wat ie lekker vindt, toch! Tis alleen iets uit de oudheid zowat, op feestjes vroeger kwamen er gewoon standaard toastjes met selleriesalade op tafel. Naast de plakjes leverworst met augurk en de blokjes kaas met ananas. Bij voorkeur met een vlaggetje erin.....quote:Op zondag 4 mei 2008 12:32 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, dat klinkt dan wel weer lekker, Tezz...![]()
Dus sellerie is een eetzonde? Ik dacht juist dat het wel gezond was...?
Wat eigenlijk nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |