abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214827
Het kan aan mij liggen, maar ik kon nergens op het forum terugvinden waarom Karin zat te janken.
- Is het omdat ze de aandacht van de heren mist?
- Is ze jaloers op Cyril en/of Anoek ?

Please tell me, ik heb er niet van kunnen slapen......

I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 4 november 1999 @ 12:10:00 #2
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_214828
Volgens de officiele BB-site voelt Karin zich nu de dames zijn gearriveerd "alleen" en ze zou Bianca missen. Ook zou ze er geen zin meer in hebben om zich zelf aan die twee meiden bloot te geven en wil ze zich niet meer intens hechten aan nieuwe mensen.
Ik denk echter dat het doorbreken van het vijftal, waarin zij als enige dame zich toch wel "speciaal" voelde, haar "speciale" plaats heeft weg genomen.
  FOK!fossiel donderdag 4 november 1999 @ 13:57:00 #3
1455 Keroppi
kool kikker
pi_214829
Ach, die Karin

Het is echt zielig voor haar, zat ze gezellig met de mannen spelletjes enzo te spelen, eventueel borduren komen er ineens van die poppetjes binnenlopen. Bij hun heb ik het gevoel dat ze alleen erover denken hoe ze op tv overkomen en alles klinkt zo nep.
Met zulke mensen zou ik het nog geen uur uithouden. Ik hoop dat ze er zo spoedig mogenlijk uitgetrapt worden.

Chick on a mission
  donderdag 4 november 1999 @ 15:11:00 #4
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_214830
Ik heb echt medelijden met Karin.
Was het net gezellig komen twee van die getype caste (kut)kippen de zaak verpesten.
De hoop voor Karin is natuurlijk dat de oude groep van vijf zo hecht is dat in week 1 Anouk en in week 2 C. het veld zal ruimen.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_214831
karin moet zich niet zo aanstellen, hoelang heeft ze nou met 4 mannen gezeten als enige vrouw.....max 4 dagen!!
Jeez, ze hoeft toch niet alles te vertellen, maar ze kan zich toch een beetje openstellen voor hun verhalen en als ze hen dan beter kent dan kan ze altijd nog besluiten haar geheimen te delen.
Maar dat laatste ois al niet meer nodig omdat tvkijkend nederland dat toch allemaal al weet, en die meiden dus ook.
Karien stel je niet aan!!
pi_214832
Waarom staat in de titel het woord janken? Ik vind dat heel negatief en dat heeft Karin niet verdient. Logisch dat ze zich alleen voelt nu alle aandacht naar die jonge meiden gaat. Voo wil Karin volgens mij ook niet te positief in de uitzending brengen. Is de grap met de slagroomspuit niet ideaal voor een uitzending? In plaats van 5 minuten pingpong les van Maurice? Als Bart het had gedaan was het zeker uitgezonden. In ieder geval stelt Karin zich niet aan, en is misschien als enige eerlijk dat ze een beetje bang is voor nieuwe bewoners.
  donderdag 4 november 1999 @ 17:06:00 #7
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_214833
Mee eens.
Helemaal met slagroom verhaal.
Maar dat zenden ze waarschijnlijk niet uit omdat ze het dan waarschijnlijk vanwege de jeugdige kijkers moeten gaan censureren en dan krijg je zo'n Jerry springer effect. Want Veronica is wild en jongt wat maar niet heus. Pieppiepiepperdepieppiep.
Ik ben geen Karin fan, maar vind haar reacties heel menselijk en begrijpelijk en vind zeer zeker dat ze voorlopig moet blijven!!!
pi_214834
[quote]op 11-04-1999 om 04:39 PM schreef ranraf het volgende:
Waarom staat in de titel het woord janken? Ik vind dat heel negatief en dat heeft Karin niet verdient.

Karin verdient dit zeker niet. Het is de enige bewoner die groepsprocessen begrijpt, en geen zin meer heeft om heel veel energie te stoppen in twee meiden die alleen maar naar de kamera lopen te kijken, en zich bij elk woord wat ze zeggen rekenschap geven dat het wordt uitgezonden.

Hoe moet je nou ooit een zinnig gesprek (iets anders dan over seks) met deze meiden beginnen? Ik zou het niet weten. En als iemand het weet ben ik het wel want Karin1 zit in het huis en ik ben Karin2.

pi_214835
Voor de laatste mensen die op dit bericht gereageerd hebben is maar 1 diagnose mogelijk.
Jullie zijn besmet door Bianca.
Jullie beginnen namelijk al net zo dom te lullen.
Wat een slap gezeik zeg.
Al werd Karin verkracht door haar medebewoners, dan zou ik nog in m'n woonkamer staan te juichen.
Ik denk dat jullie je iets te veel met Karin verbonden voelen.
Wake up and get a life please
Greatinx KAsta
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')