http://nl.wikipedia.org/wiki/Bluesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:57 schreef LasTeR het volgende:
Bleus? Wat is dat?
Ik vroeg naar wat Bleus was...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:59 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blues
Ranja_Ranja is een lelijke maagdelijke nerd en hééft geen eens mattiesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
TS is een pauper en kijkt alleen maar TMF/MTV met zn matties
Cream, John Mayall, Fleetwood Mac met Peter Green, Rory Gallagher.quote:
Volgens mij zat ik aardig in de buurt met mn statementquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:26 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Rot eens op, dit is een anti-blues topic.
Statement? Kereltje, ik zie je geen enkel statement maken, alleen een extreem domme nergens op gebasseerde opmerking dat als je een hekel aan blues hebt, je naar TMF zou kijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik aardig in de buurt met mn statement
quote:Doe jij ook aan kamerdansen![]()
??
Aldus iemand die zelf geen eens capitalen toe weet te passen en er lekker op los generaliseertquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:38 schreef mercurial3 het volgende:
kijk, robin.van.persie is nou typisch zo'n vmbo'ertje die geen gevoel voor stijl heeft en geen klasse heeft.
quote:iemand met een beetje kennis of ouders die hoger zijn dan de middelklasse houden van blues.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:46 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
[..]
Aldus iemand die zelf geen eens capitalen toe weet te passen en er lekker op los generaliseert.
Prutser, leer eerst zelf eens spellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:32 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Statement? Kereltje, ik zie je geen enkel statement maken, alleen een extreem domme nergens op gebasseerde opmerking dat als je een hekel aan blues hebt, je naar TMF zou kijken.
Nu ben ik benieuwd waar meneer Robin zoal in zijn playlist heeft staan. Rihanna al in de shuffle gezet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:51 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Kan dat tuig hier even oprotten? Ga naar Muziek lullen over die herrie ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |